۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

خبرهای الان استقلال تهران / خط و نشان ساپینتو برای مدیرعامل استقلال خبرساز شد + خط قرمز ریکاردو ساپینتو روی این ستاره خارجکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبرهای الان استقلال تهران / خط و نشان ساپینتو برای مدیرعامل استقلال خبرساز شد.  تیم استقلال در حالی آماده ادامه لیگ می شود که هنوز بازیکن جدیدی جذب استقلال نشده و هواداران استقلال از این اتفاق بسیا...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبرهای الان استقلال تهران / خط و نشان ساپینتو برای مدیرعامل استقلال خبرساز شد.  تیم استقلال در حالی آماده ادامه لیگ می شود که هنوز بازیکن جدیدی جذب استقلال نشده و هواداران استقلال از این اتفاق بسیار ناراحتند و حتی به به مدیران تیم اعتراض کردند.

خبرهای الان استقلال تهران

از طرفی ساپینتو سرمربی استقلال که خواستار جذب چند بازیکن در نیم فصل شد در حال حاضر اصراری به خرید بازیکن جدید ندارد و قصد دارد با همین بازیکنان ادامه بدهد تا در صورت وجود مشکل در تیم برای بازیکن مورد نظرش درخواست دهد.

این مربی به علی فتح الله زاده اعلام کرده که در مورد خرید بازیکن دست نگه دارد زیرا وی قصد دارد با بررسی بازیکنان مورد نظرش انتخاب درست را داشته باشد و حتی در مورد جذب هافبک یا مهاجم شک دارد.

این مربی مدعی است که باید کمبودهای استقلال را در ادامه فصل مورد ارزیابی قرار دهد تا بهترین تصمیم را اتخاذ کند زیرا باشگاه تنها می تواند یک بازیکن را جذب استقلال کند و تیم در این مورد محدودیت دارد.

سرمربی استقلال براب مدیریت تیم شرط گذاشته که با توجه به محدودیت استقلال هربازیکنی که وی پیشنهاد می دهد باید توسط فتح الله زاده جذب شود و بهانه ای آورده نشود.

خلاصه بازی استقلال پرسپولیس ۱۴۰۱ دربی ۹۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱

واکنش مربی استقلال به وضعیت بازیکن جدایی طلب

روی ماتا؛ مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود آمانوف ایران را ترک کرده است، تصریح کرد: تا الان هیچ اطلاعی درخصوص آمانوف نداریم و نمی‌دانیم که از ایران خارج شده است یا خیر. در چند روز آخر در تمرین حاضر نشد و اطلاعی از وی نداریم.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند آمانوف خواستار فسخ قراردادش با باشگاه استقلال شده است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار