۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

حضور دانشجویان برای فعالیت های پژوهشی ممنوع شد

حضور دانشجویان برای فعالیت های پژوهشی ممنوع شد براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیر به دلیل موج جدید کرونا، فعالیت های حضوری دانشجویان در دانشگاه در بخش های آموزشی و پژوهشی ممنوع است. به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه صنعتی...

حضور دانشجویان برای فعالیت های پژوهشی ممنوع شد

حضور دانشجویان برای فعالیت های پژوهشی ممنوع شد

حضور دانشجویان برای فعالیت های پژوهشی ممنوع شد

براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیر به دلیل موج جدید کرونا، فعالیت های حضوری دانشجویان در دانشگاه در بخش های آموزشی و پژوهشی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد؛ نظر به تصمیمات ستاد ملی کرونا و بر اساس جمع بندی صورت گرفته در دانشگاه از تاریخ ۱۸ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی شیوه نامه زیر لازم الاجرا است؛

– بخش‌های اداری دانشگاه با حضور یک سوم و امکان استفاده از دورکاری برای دو سوم طبق روال گذشته ادامه فعالیت خواهند داشت.

– تمامی فعالیت‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی ممنوع است. صرفاً در موارد اضطراری با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و تأیید واحدهای آموزشی و پژوهشی مربوطه امکان حضور محدود قابل بررسی خواهد بود.

– تمامی فعالیت‌های مجازی از جمله کلاس‌ها، جلسات دفاعیه و غیره که احتیاج به حضور دانشجویان ندارد، طبق روال برقرار است.

– تمامی جلسات در فضای مجازی قابل برگزاری است.

– به کلیه افراد با علائم احتمالی و یا بیماری زمینه‌ای و شرایط خاص اکیداً توصیه می‌شود که از حضور در دانشگاه خودداری کنند و لازم است مسئولین مربوطه همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار