۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

اخبار دانشجویی؛

ثبت نام وام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان پزشکی سراسر کشور آغاز شد

ثبت نام وام بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و دکتری تخصصی (Ph.D) آغاز شد.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متاسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام وام بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و دکتری تخصصی (Ph.D) آغاز شد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشجویان مقاطع مقاطع تخصصی، فوق تخصصی و دکتری تخصصی (Ph.D) می‌توانند برای دریافت وام بیمه تامین اجتماعی براساس آیین نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و زمانبندی اعلام شده در سامانه پرتال صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام کنند.

دانشجویان متقاضی باید قبل از ثبت نام برای اطلاع از جزئیات دستورالعمل ثبت نام و راهنما را مطالعه کنند. براین اساس ارائه تعهد محضری، داشتن شماره شبا حساب برای وام بیمه تامین اجتماعی الزامی و مهلت ثبت نام نیز تمدید نمی‌شود.

زمان ثبت نام در درگاه ورودی http://portal.srd.ir/login.aspx?univ=۱۱۷ از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ دی ماه است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : مهر

مطالب مرتبط