۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶

تفاوت بین هویت‌ها با مذاکره غیرقابل رفع است

تفاوت بین هویت‌ها با مذاکره غیرقابل رفع است قم- تولیت حرم حضرت معصومه علیها السلام هویت جمهوری اسلامی ایران را متفاوت با هویت دشمنان این نظام دانست و گفت: تفاوت بین هویت‌ها با رفت و آمد و مذاکره حل نمی‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله ...

تفاوت بین هویت‌ها با مذاکره غیرقابل رفع است

تفاوت بین هویت‌ها با مذاکره غیرقابل رفع است

تفاوت بین هویت‌ها با مذاکره غیرقابل رفع است

قم- تولیت حرم حضرت معصومه علیها السلام هویت جمهوری اسلامی ایران را متفاوت با هویت دشمنان این نظام دانست و گفت: تفاوت بین هویت‌ها با رفت و آمد و مذاکره حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار با شهردار قم با بیان به اینکه شهر قم دارای خصوصیات متفاوتی نسبت به دیگر شهرها است، گفت: ما نباید فقط به بیان این خصوصیات اکتفا کنیم بلکه باید در عمل نیز به خصوصیات شهر قم توجه نمائیم.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت علیها السلام حضور مراجع تقلید در شهر قم را سرمایه‌ای بزرگ دانست و گفت: انقلاب اسلامی از قم نشأت گرفته است لذا باید با نگاه فراملی به آن بنگریم.

وی افزود: راهبردها، ضرورت‌ها و اولویت‌های دستگاه‌ها از جمله شهرداری را همین خصوصیات شهر قم مشخص می‌کند.

امام جمعه قم با اشاره به لزوم سالم سازی محیط تبلیغی شهر توسط رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها باید با شهرداری همکاری کنند؛ البته گاهی رسانه‌ای شدن یک موضوع باعث می‌شود که یک مشکل خاص که اولویت دارد، به حاشیه رانده شود.

آیت الله سعیدی هویت جمهوری اسلامی ایران را متفاوت با هویت دشمنان این نظام دانست و گفت: تفاوت بین هویت‌ها با رفت و آمد و مذاکره حل نمی‌شود و لذا برای حل مشکلات باید از فرمان رهبری پیروی و بر توانمندیهای داخلی تکیه کنیم.

وی ادامه داد: توجه به دو عنصر دلسوز بودن و کاربلد بودن در انتخاب افراد برای مسئولیت‌ها، ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم افزود: ارگان‌ها و دستگاه‌های کشور به نظام اسلامی متصل هستند و این نظام نیز به وجود امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف متصل است؛ آرزومندیم که قدردان دلسوزی‌ها و رنج‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار