۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

تکنولوژی

اپل واچ پوشنده هشدارهای اضطراری ارسال می کند/ غول فناوری پتنت !

با استفاده از سنسور اینرسی اپل واچ، سیستم موقعیت سر، بازوها و تنه شناگر را تجزیه و تحلیل می کند. سپس این داده‌ها با خوانش‌های سنسور ضربان قلب یا حسگر اکسیژن خون مقایسه می‌شوند که می‌تواند تغییرات ناگهانی در علائم احتمالی غرق شدن را نشان د...

اپل واچ پوشنده هشدارهای اضطراری ارسال می کند/ غول فناوری پتنت !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با استفاده از سنسور اینرسی اپل واچ، سیستم موقعیت سر، بازوها و تنه شناگر را تجزیه و تحلیل می کند. سپس این داده‌ها با خوانش‌های سپس این داده‌ها با خوانش‌های سنسور ضربان قلب یا حسگر اکسیژن خون مقایسه می‌شوند که می‌تواند تغییرات ناگهانی در علائم احتمالی غرق شدن را نشان دهد.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

جهیز نسخه های آینده اپل واچ

اپل در حال بررسی امکان تجهیز نسخه های آینده اپل واچ به یک ویژگی بالقوه نجات دهنده است: توانایی تشخیص غرق شدن کاربر در آب.یک درخواست ثبت اختراع جدید از غول فناوری مستقر در کوپرتینو، سیستمی را نشان می دهد که از حسگرهای موجود ساعت هوشمند برای شناسایی “رفتار نامنظم” که نشان دهنده پریشانی هنگام شنا است، استفاده می کند.با توجه به درخواست ثبت اختراع ثبت شده در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO)، هدف این ویژگی رسیدگی به موضوع مهم تلفات ناشی از غرق شدگی است که سالانه هزاران مرگ را تنها در ایالات متحده ایجاد می کند.

اپل واچ پوشنده هشدارهای اضطراری ارسال می کند/ غول فناوری پتنت !

اپل واچ پوشنده هشدارهای اضطراری ارسال می کند/ غول فناوری پتنت !

سنسور اینرسی اپل واچ

با استفاده از سنسور اینرسی ، این سیستم موقعیت سر، بازوها و نیم تنه شناگر را برای تشخیص بی نظمی ها تجزیه و تحلیل می کند.این داده‌ها با خواندن سنسور ضربان قلب اپل واچ یا حسگر اکسیژن خون تکمیل می‌شوند که می‌تواند نشان دهنده تغییرات ناگهانی در ضربان قلب یا سطح اکسیژن باشد که نشانه‌های احتمالی غرق شدن است.با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی، سیستم پس از آن احتمال ابتلای کاربر را در مضیقه ارزیابی می کند.اگر کاربر در معرض خطر غرق شدن باشد، اپل واچ می‌تواند هشدارهایی را به خدمات اضطراری، کاربران اطراف و ناجیان غریق ارسال کند. این سیستم همچنین می تواند به گونه ای پیکربندی شود که اگر کودکی در حین شنا در استخر ناخواسته وارد آب عمیق تر شود، هشدار ارسال می کند. توجه به این نکته مهم است که در حالی که این ویژگی در برنامه ثبت اختراع به تفصیل ذکر شده است، تأیید نشده است که آیا اپل به توسعه و ادغام آن در مدل های آینده اپل واچ ادامه می دهد یا خیر.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط