۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث المصطفی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در نشستی که با موضوع بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی در قم برگزار شد، از برگزاری اختتامیه این جشنواره در ۱۱ اسفند در نمایندگی المصطفی در شهر گرگان ...

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث المصطفی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در نشستی که با موضوع بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی در قم برگزار شد، از برگزاری اختتامیه این جشنواره در ۱۱ اسفند در نمایندگی المصطفی در شهر گرگان با حضور طلاب المصطفی خبر داد و گفت: از دیگر برنامه این اختتامیه تجلیل ازخدمات قرآنی آیت الله نوری مفیدی خواهد بود.

مدیر کل قرآن و حدیث المصطفی افزود: این جشنواره در رشته‌های شفاهی شامل قرائت، حفظ، ترتیل، دعا، همخوانی و رشته‌های کتبی و در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتر و رشته عمومی شامل تفسیر لقمان برگزار می‌شود. حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: این جشنواره در ۲۰ کشور و با حضور ۱۳ هزار طلبه داخلی و خارجی المصطفی و به صورت مجازی در حال برگزاری است.

مدیر کل قرآن و حدیث المصطفی افزود: از ویژگی‌های مهم این جشنواره برگزاری آن در یکی از نمایندگی المصطفی و استقبال بسیار خوب طلاب المصطفی و خانواده‌های آنها می‌باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط