۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

اتفاقات رخ داده در ترکیه همچنان فاش نشد/ ساپینتو خطاب به آرش رضاوند: می دانستم به دردم می خوری!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،اتفاقات رخ داده در ترکیه همچنان فاش نشد/ ساپینتو خطاب به آرش رضاوند: می دانستم به دردم می خوری!. آرش رضاوند بازیکنی بود که دوست داشت ادامه فوتبالش را به عنوان بازیکن قرضی یا قطعی ...

خبر بسیار بد برای استقلال / هافبک جوان و محبوب آبی پوشان در مسیر خوزستان / ستاره محبوب سرمربی استقلال به گزینه سرمربی گری استقلال پیوست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،اتفاقات رخ داده در ترکیه همچنان فاش نشد/ ساپینتو خطاب به آرش رضاوند: می دانستم به دردم می خوری!. آرش رضاوند بازیکنی بود که دوست داشت ادامه فوتبالش را به عنوان بازیکن قرضی یا قطعی زیر نظر جواد نکونام سپری کند. رضاوند که از دوران حضور کوتاه مدتش در فولاد خوزستان رضایت داشت سعی و تلاش خودش را کرد تا با رضایت ساپینتو راهی فولاد شود اما سرمربی استقلال به خاطر چنین روزهایی رضاوند را از دست نداد.

گرچه هیچ کس نمی داند در ترکیه چه اتفاقاتی رخ داد و هیچ فیلم تمرینی از مسابقات دوستانه استقلال منتشر نشد اما قطعاً ساپینتو می دانسته که آرش رضاوند توانایی هایی دارد که در دیدارهایی مثل مس کرمان و یا بازی قبل مقابل ملوان به دردش میخورد.

رضاوند در بازی با مس کرمان پایه گذار یکی از گل‌های استقلال بود و ارزش هایش را از این طریق به رخ طرفداران استقلال و کادرفنی کشاند. از اردوی استقلال خبر می‌رسد ساپینتو پس از پایان بازی از رضاوند تقدیر کرده و گفته که تو را به همین خاطر نگه داشتم چون می دانستم این فصل به درد تیمم می خوری!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار