۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

شیوه پرداخت معوقات در رتبه بندی نومعلمان و معلمان بازنشسته (۱۸اردیبهشت ۱۴۰۱) + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در حال حاضر ۸۳۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شدند و درصدد هستیم معوقات فرهنگیان را در اسرع وقت پرداخت کنیم. سید...

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان 28 اسفند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در حال حاضر ۸۳۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شدند و درصدد هستیم معوقات فرهنگیان را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

سیدغنی نظری‌خانقاه ظهر امروز در دیدار با امام جمعه خلخال اظهار داشت: در حال حاضر ۸۳۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شدند و درصدد هستیم معوقات فرهنگیان را در اسرع وقت پرداخت کنیم که این طرح شامل نومعلمان و معلمان بازنشسته می‌شود که از زمان بازنشستگی شامل رتبه‌بندی خواهند شد.

وی بیان کرد: هر چند وقفه و تاخیراتی در اجرای این طرح پیش آمده بود اما تلاش بر این است تا این طرح هر چه سریع‌تر پس از تصویب این طرح شاهد تحقق آن باشیم که از شهریور سال گذشته ابلاغ‌ها صادر و اجرایی می‌شود و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد حل مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس تصریح کرد: ساخت ۹ مدرسه در مناطق شهری و روستایی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم در راستای بهبود وضعیت مدارس سطح شهرستان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم و با برنامه‌ریزی در این زمینه به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

نظری‌خانقاه اظهار کرد: احترام به جایگاه و ارزش معلمان در جامعه باید بیش از هر موضوع دیگری مد نظر باشد چرا که نقش معلمان در تربیت فرزندان و نسل جدید جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و در این زمینه رسیدن به پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان بر هیچ کس پوشیده نخواهد بود و باید تمام سعی و تلاش ما برای تحقق اهداف مورد نظر ادامه‌دار باشد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیز این است تا حمایت از توسعه مدارس و حوزه آموزشی را در جامعه به یک امر نهادینه تبدیل کنند و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و نباید مورد بی‌توجهی واقع شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

معلم آموزش و پرورش

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


این‌ رتبه‌بندی چقدر سخت و دیر و طاقت‌فرسا پیش‌می‌رود واقعا عجیب و ناهماهنگ و بدور از عقل و درایت است....

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار