۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

فوری| تعطیلی سراسری ۱۰ روز کشور از شنبه + فیلم و جزئیات

به گزارش اندیشه معاصر؛ سخنگوی ستاد کرونای کشور از اعمال تعطیلی سراسری کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز خبر داد. بر اساس گفته علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای کشور با توجه به وضعیت شدید کرونا در تمامی استان های کشور ...

فوری| تعطیلی سراسری ۱۰ روز کشور از شنبه + فیلم و جزئیات

به گزارش اندیشه معاصر؛ سخنگوی ستاد کرونای کشور از اعمال تعطیلی سراسری کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز خبر داد. بر اساس گفته علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای کشور با توجه به وضعیت شدید کرونا در تمامی استان های کشور محدودیت های تردد به طور شدید اعمال خواهد شد و با هرگونه تردد بدون مجوز با پلاک غیربومی برخورد جدی خواهد شد. در دامه جزئیات بیشتر از طرح تعطیلی ۱۰ روزه کشور را در اندیشه معاصر بخوانید.

علیرضا رییسی در ارتباط تصویری با استودیو خبر ۲۱ پنجشنبه شب شبکه یک سیما افزود: محدودیت ها براساس طرح مدیریت هوشمند بر قرار خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه شرایط موجود حاکم بر کشور مشاغل گروه یک می‌توانند در شهر‌های قرمز فعالیت داشته باشند و مشاغل گروه دو، سه و چهار حق فعالیت ندارند.

وی افزود: البته مشاغل گروه یک هم که اجازه فعالیت دارند مشاغل ضروری مانند سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، داروخانه ها، مطب ها، بیمارستان ها، تعمیرگاه‌ها و سایر مشاغلی هستند که تامین کننده مایحتاج ضروری مردم خواهند بود.

رئیسی گفت: امروز مقرر شده که به مدت ۱۰ روز تعطیلی سراسری در سطح کشور داشته باشیم و بعد از این تاریخ ارزیابی های لازم نشان دهنده ادامه داشتن یا نداشتن تعطیلی ها خواهد بود.

تعطیلی ۱۰ روزه کشور/ فیلم

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

javad_ah

۲۰ فروردین ۱۴۰۰


سلام خدا روشکر ممنون از اطلاع رسانی

کوهساری

۲۰ فروردین ۱۴۰۰


سلام و خسته نباشید ممنون از اطلاع رسانی که داشته اید سایت شما در نگاه اول خوب و شکیل دیده می‌شود ان شاءالله با قوت بیشتری در راستای اطلاع رسانی سریع و نشر اخبار صحیح موفق باشید.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار