۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

خدمات فوق العاده مترو برای دانشجویان و دانش آموزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی کارت مترو استفاده کنند. در همین ارتباط حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره...

خدمات فوق العاده مترو برای دانشجویان و دانش آموزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی کارت مترو استفاده کنند.

در همین ارتباط حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، دانش آموزان و دانشجویان شهر تهران می‌توانند برای دریافت کارت مترو ثبت نام کنند و با استفاده از این کارت تا یک سال از تخفیف ۵۰درصدی بهره‌مند شوند.

بر همین اساس، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه eticket.tehran.ir برای ثبت‌نام کارت بلیت‌های دانش آموزی  و دانشجویی اقدام کنند و  از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

گفتنی است هدف از اعطای کارت بلیت‌های الکترونیک تخفیف‌دار به دانش‌آموزان و دانشجویان ترغیب افراد به استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی در شهر تهران است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار