۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

کسب رتبه دانشیاری دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ نخستین جلسه هیات ممیزه تاریخ تربیت معلم ایران ۲۷ دی ۱۴۰۱ در دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد. در جلسه هیات ممیزه دانشگاه که برجسته ترین اساتید حوزه علوم انسانی، علو...

کسب رتبه دانشیاری دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ نخستین جلسه هیات ممیزه تاریخ تربیت معلم ایران ۲۷ دی ۱۴۰۱ در دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد.

در جلسه هیات ممیزه دانشگاه که برجسته ترین اساتید حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی – رفتاری و علوم پایه کشور و آشنا به نظام تعلیم و تربیت کشور به عنوان اعضای هیات ممیزه دانشگاه فرهنگیان در آن حضور داشتند؛ پرونده جمال طالبی قره قشلاقی عضو هیات علمی رشته زبان و ادبیات عرب دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی و علی صادقی عضو هیات علمی رشته جغرافیای سیاسی دانشگاه فرهنگیان استان تهران، برای نخستین بار موفق به ارتقا از استاد یاری به مرتبه دانشیاری از طریق هیات ممیزه مستقل دانشگاه شدند.

در این جلسه که با حضور نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و ناظر ویژه هیات مرکزی امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم تشکیل شد، بر ضرورت توجه به ارتقا نظام تعلیم و تربیت معلم و نقش سترگ آن در آینده کشور تاکید و مقرر شد دوره های آموزشی برای اعضای هیات علمی جهت آشنایی با نحوه تشکیل پرونده ارتقا برگزار شود. در همین راستا رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان، ارتقا روند های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی دانشگاه را از موارد اهمیت تشکیل جلسه هیات ممیزه در دانشگاه فرهنگیان دانست و گفت: بر این اساس، اعضاء هیات ممیزه و اصلاح آیین نامه ارتقا متناسب با ماموریت ها و فرآیند های دانشگاه فرهنگیان صورت گرفته است.

همچنین موضوع تقویت دبیرخانه هیات ممیزه دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار