۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

کارسخت گلر شماره یک سرخ پوشان و تیم ملی در مقابل نارنجی های رفسنجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کارسخت گلر شماره یک سرخ پوشان و تیم ملی در مقابل نارنجی های رفسنجان. پرسپولیس با بازگشت علیرضا بیرانوند روند خوبی در چارچوب دروازه خود داشته و بیرو با نمایش‌های مطمئن انتخاب اول یحیی گل‌محمدی بوده ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | مشت کوبنده این لژیونر به تیم های لیگ برتری / آمادگی پرسپولیس برای پذیرش این فوق ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کارسخت گلر شماره یک سرخ پوشان و تیم ملی در مقابل نارنجی های رفسنجان. پرسپولیس با بازگشت علیرضا بیرانوند روند خوبی در چارچوب دروازه خود داشته و بیرو با نمایش‌های مطمئن انتخاب اول یحیی گل‌محمدی بوده است.

کار سخت بیرانوند مقابل دو خارجی

بیرانوند هفته گذشته مقابل سپاهان دروازه خود را بسته نگه داشت تا به پنجمین کلین‌شیت خود در پایان هفته هشتم برسد. بیرو در چهار بازی متوالی ابتدای لیگ گلی دریافت نکرده بود و پس از چهار هفته دوباره کلین‌شیت کرد.

کارسخت گلر شماره یک سرخ پوشان و تیم ملی در مقابل نارنجی های رفسنجان

کارسخت گلر شماره یک سرخ پوشان و تیم ملی در مقابل نارنجی های رفسنجان

علیرضا بیرانوند در این هفته کار بسیار سختی مقابل خط حمله با انگیزه مس رفسنجان در پیش دارد. اگرچه مهاجمان خارجی مس مخصوصا منشا تحت فشار قرار گرفته‌اند اما گلزنی به پرسپولیس می‌تواند ورق را به سود سودشان برگرداند و همین دلیل کار را برای بیرانوند بسیار سخت‌تر می‌کند.باید دید بیرانوند به روند کلین‌شیت‌های متوالی خود بازمی‌گردد یا خیر. او در هفته نهم در پی ششمین کلین شیت خود خواهد بود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار