۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

سورپرایز یحیی در بازی با مس رفسنجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از صدآنلاین؛ پرسپولیس در هر پست حداقل دو بازیکن آماده دارد تا مصدومیت میلاد سرلک خیلی به چشم او و دستیارانش نیاید. هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند برای ت...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از صدآنلاین؛ پرسپولیس در هر پست حداقل دو بازیکن آماده دارد تا مصدومیت میلاد سرلک خیلی به چشم او و دستیارانش نیاید. هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند برای تیمش بازی کند تا احتمال تغییر در استراتژی این تیم مطرح شود.

سینا اسدبیگی و کمال کامیابی نیا گزینه‌های احتمالی برای جانشینی در بازی روز پنج شنبه محسوب می شوند. اما شاید مهم ترین تغییر پرسپولیس بازگشت سروش رفیعی به ترکیب اصلی این تیم باشد. یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است هر سه هافبک تکنیکی و تهاجمی خودش را در بازی با مس رفسنجان به میدان بفرستد. سروش رفیعی در کنار مهدی ترابی و سعید صادقی وظیفه دارند یورگن لوکادیا را تغذیه کرده و درصورت فراهم شدن فضا خود برای گلزنی اقدام کنند.

استراتژی یحیی گل محمدی در این دیدار هم بسیار جالب است. شنیدیم او درتمرینات هفته جاری همواره روی یک موضوع تأکید کرده است: زدن گل در نیمه اول! سرمربی پرسپولیس که در دو دیدار گذشته ظاهرا به شاگردانش توصیه کرده بود منطقی بازی کرده و از بازی احساسی و عجولانه برای زدن گل پرهیز کنند حالا آنها را دعوت به زدن گل زودهنگام می کند.

یحیی گل محمدی که درس بزرگی از شکست قبلی برابر تراکتور تبریز گرفته است حالا خوب می داند اگر در نیمه اول گل نزند در نیمه دوم با چه مشکلاتی برای گلزنی مواجه خواهد شد.

او تصمیم گرفته است در همان نیمه اول کار مس رفسنجان را تمام کند و این استراتژی اصلی پرسپولیس در این دیدار حساس خواهد بود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط