۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

تلاش دو سپاهانی برای جلب نظر کی‌روش؛ جا مانده‌های اتریش به دنبال بلیت قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ دور نخست تمرینات ارزیابی فنی ملی پوشان زیر نظر کی‌روش هم برگزار شد و به پایان رسید و امروز آخرین جلسه تمرینی این اردوی مینی کمپ بود. بازیکنان لیگ برتری طبق برنامه از این پس بعد از ...

تلاش دو سپاهانی برای جلب نظر کی‌روش؛ جا مانده‌های اتریش به دنبال بلیت قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ دور نخست تمرینات ارزیابی فنی ملی پوشان زیر نظر کی‌روش هم برگزار شد و به پایان رسید و امروز آخرین جلسه تمرینی این اردوی مینی کمپ بود.

بازیکنان لیگ برتری طبق برنامه از این پس بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر دو تا سه روز در اختیار کی‌روش خواهند بود تا ریکاوری و تمرینات آنها زیر نظر کادرفنی تیم ملی انجام شود.

دو بازیکن آماده و با انگیزه این دوره از تمرینات رامین رضاییان و امید نورافکن بودند. دو مدافع کناری سپاهان که مورد علاقه کی‌روش هم هستند ولی به دلیل عدم صدور ویزا نتوانستند در اردوی اتریش حضور پیدا کنند و با وجود اینکه دعوت شده بودند از دو دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال محروم شدند.

این دو حالا با انگیزه و آمادگی بالا در تلاش هستند تا همچنان مورد توجه کی‌روش باقی بمانند و بلیت سفر به قطر را دریافت کنند.

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط