۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

چطور مانع خیانت همسرم بشم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از اقتصاد ۲۴؛  آیا ازدواج می‌تواند از خیانت جان سالم به در ببرد؟ برای پاسه به این مهم ابتدا باید نگاهی به اعداد آماری در مورد اینکه چند زوج خیانت را تجربه کرده اند بیندازیم که امری بعید است،...

چطور مانع خیانت همسرم بشم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از اقتصاد ۲۴؛  آیا ازدواج می‌تواند از خیانت جان سالم به در ببرد؟ برای پاسه به این مهم ابتدا باید نگاهی به اعداد آماری در مورد اینکه چند زوج خیانت را تجربه کرده اند بیندازیم که امری بعید است، زیرا زوج‌های زیادی وجود دارند که بدون اینکه کسی بداند به دلیل خیانت، تصمیم به پایان دادن به رابطه گرفته اند.

وقتی کسی خیانت کرده است، بحث کردن درباره آن مشکل خواهد بود و درخواست کمک سخت است. معمولاً، شخص بی گناه ممکن است احساس گناه و شرم کند، حتی اگر کسی نباشد که مرز‌های زناشویی را زیر پا گذاشته است. این مهم است که همسری که به او خیانت شده بداند که این تقصیر او نبوده است.

صرف نظر از اینکه طرف رابطه خیانت داشته است، تا زمانی که بهبودی پیش می‌رود، اگر هر دو طرف مایل به دریافت کمک باشند، ازدواج می‌تواند نجات یابد. کار سخت خواهد بود، اما در نهایت ارزشمند است.

اثرات خیانت
بی وفایی می تواند باعث افسردگی، ناراحتی و درد شدید شود. این اتفاق باعث می شود که یک یا هر دو شخص در رابطه احساس گمگشتگی داشته باشند  و هیچ ایده ای برای تلاش و بازگرداندن رابطه نداشته باشند.

اولین واکنش شخصی که خیانت دیده، ممکن است سرزنش کردن شریک خیانتکار خود باشد، اما بعید است که در درازمدت مثمر ثمر واقع شود.

دریافت حمایت مناسب از طریق مشاوره، حمایت اجتماعی و مراقبت از خود در مدیریت طیف وسیعی از احساساتی که ممکن است تجربه کنید مفید است.

این امری عادی و طبیعی است که شریکی که مورد خیانت قرار گرفته بپرسد “چرا من؟” و می خواهم بدانم چرا این خیانت رخ داده است.

از طریق پشتیبانی مناسب مانند مشاوره، ممکن است به پاسخ هایی که می خواهید برسید و مهم ترین چیزی که باید بدانید، به عنوان شریکی که به او خیانت شده ، این است که این اشتباه تقصیر شما نبوده است!

هر ازدواجی آزمایش ها و مصیبت هایی دارد، اما هیچ چیز خیانت را توجیه نمی کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار