۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

پیش بینی بورس فردا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از طرف دیگر ارزش معاملات خرد امروز کاهش داشته و به ۵.۴ همت رسید و شاهد خروج پول از اکثر صنایع بودیم. با توجه به روند نزولی شاخص کل در ساعات پایانی بازار، احتمالا فردا بورس در مدار منفی آغاز به کار...

پیش بینی بورس فردا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از طرف دیگر ارزش معاملات خرد امروز کاهش داشته و به ۵.۴ همت رسید و شاهد خروج پول از اکثر صنایع بودیم.

با توجه به روند نزولی شاخص کل در ساعات پایانی بازار، احتمالا فردا بورس در مدار منفی آغاز به کار کند.

در صورتی که روند کاهش قیمت دلار در روز آینده ادامه داشته باشد، احتمالا شاهد افزایش عرضه‌ها در صنایع صادرات محور باشیم‌. از آنجایی که اکثر این نمادها، سهم‌های بزرگی هستند، ریزش در آنها باعث افت شاخص کل خواهد شد. این صنایع از آنجایی که رشد مطلوبی در چند مدت اخیر داشته‌اند بنابراین افزایش عرضه‌ها در آنها امری بعید نیست.

از لحاظ تکنیکالی از آنجایی که امروز افت شاخص کل در حدی نبود که گپ موجود را پر کند، بنابراین سناریو شروع بازار در مدار قرمز بسیار محتمل است.

در تایم فریم روزانه شاخص کل همچنان در ناحیه مقاومتی قرار دارد و برای پر کردن گپ اشاره شده نیاز دارد تا محدوده ۱.۳۵۰ میلیون واحدی کاهش یابد، که با توجه به شرایط امروز بازار، این اتفاق احتمال بالایی دارد.

بر اساس الگوی جدید شکل گرفته، در مواقعی که بازار در حال معامله در منفی‌های بالا است، بازارگردانان اقدام به خرید می‌کنند. بنابراین می‌توان انتظار داشت در اواسط بازار شاهد موج جدیدی از تقاضا باشیم. همچنین اگر قیمت دلار در روز آینده مجددا افزایش یابد، از فشار فروش کاسته خواهد شد و بازار به سمت متعادل شدن حرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط