۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

پیام چند تن از معلمان درباره رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از عرشه آنلاین،چند تن از معلمان در پیام هایی از روش رتبه بندی انتقاد کردند. آخه این چه معیارهایی برای رتبه بندی معلمان هست؟! چند درصد معلمان تالیف کتاب یا مقاله دارن؟! اصلا نوشتن کتاب یا م...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از عرشه آنلاین،چند تن از معلمان در پیام هایی از روش رتبه بندی انتقاد کردند. آخه این چه معیارهایی برای رتبه بندی معلمان هست؟! چند درصد معلمان تالیف کتاب یا مقاله دارن؟! اصلا نوشتن کتاب یا مقاله چه تاثیری در تدریس و فن بیان یک معلم در کلاس داره که از ایتم های رتبه بندی قرار دادند؟!

یکی از همکاران می گفت دکترای ادبیات دارم کتاب و مقاله تالیف کردم اینقدر مستندات داشتم که دیگه تو سامانه جایی برای بارگزاری نبود ..حالا که حکم براساس رتبه بندی برام زدن رتبه ۲ بهم دادن !!!! اعتراض زدم ..یه پیامک برام اومده که همین رتبه ای که بهت دادیم زیادیت هم هست یا اعتراضت رو پس بگیر یا همین رتبه رو هم ازت می گیریم!!!سرم سوت کشید …که اینقدررر شآن معلم مملکت رو پایین آوردن!!!

همکار دیگه با ۳۰ سال سابقه خدمت و کلی مدرک و سند برای بارگزاری رتبه اش با شاگرد خودش که زیر ۱۰ سال سابقه داره و الان همکارش هست یکی شده… هرجور  هم که فکر کنی معادله اش درست در نمیاد…

باید افسوس خورد برای مملکتی که خالصترین و بی ادعاترین مشاغلش که معلم ها باشن اینقدرر تحقیر بشن تازه توقع داشته باشی که تربیت فرزندان این کشور هم درست باشه!

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

نقی

۱۲ فروردین ۱۴۰۲


آقای نوری چرا معوقات رتبه بندی بازنشسته هارو واریز نکردی و فقط شاغلین رو پرداخت کردین....خب بازنشسته دیگه از رده خارج شده اما از ترس اینکه شاغلین کلاسهارو ترک کنند زودتر واریز شد

امیری

۱۳ فروردین ۱۴۰۲


باسلام متاسفانه برخی از امتیازها وآیتم های نابجا وناعادلانه تعیین گردیده وباید مورد بازنگری واصلاح قرار گیرند.مثلا برای مدارک تحصیلی از دیپلم تا دکتری از هزار امتیاز رتبه پنج فقط بیست امتیاز منظور شده واین ظلم به صاحب مدرک وبی اعتبار کردن سواد ومعلومات است.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار