۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

سایت ضمن خدمت فرهنگیان| ورود به سایت رتبه بندی معلمان + سامانه rtb.medu.ir فرهنگیان (rtb)

سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به منظور اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان با هدف افزایش کیفیت نظام آموزشی کشور شروع به کار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سایت ضمن خدمت فرهنگیان؛ ورود به سایت رتبه بندی معلمان و سامانه rtb.medu.ir فرهنگیان از موضوعات مهمی است که قصد داریم در ادامه به آنها بپرازیم. سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقا سطح علمی و کیفیت آموزش آموزگاران توسط وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است. هدف این سامانه افزایش دانش معلمان، مدیران و معاونان در حین خدمت است تا با آموزش‌های جدید و به روز به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند. کارکنان باید به سایت ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir مراجعه کنند. در این قسمت تعدادی از ابزارهای مختلف قابل مشاهده است که هرکدام برای ارائه یک خدمت به کارکنان اداری و آموزشی طراحی شده است.

آموزگاران برای شروع باید ابزار ثبت نام متقاضیان مدرس را انتخاب و پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز حساب کاربری خود را ایجاد نمایند. در پایان ثبت نام یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار آن‌‌ها قرار می‌گیرد. در این مرحله باید به صفحه اصلی برگشته و گزینه فراگیران را انتخاب کنند. پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز می‌توانند به آموزش‌ها دسترسی یابند.

سامانه ضمن خدمت سامانه یکپارچه آموزش و پرورش

سامانه ضمن خدمت سامانه یکپارچه آموزش و پرورش

 

با هدف بهبود سطح علمی و کیفیت آموزش فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان کرده است.

فرهنگیان گرامی در سراسر کشور توجه داشته باشند که نشانی رسمی سایت ضمن خدمت فرهنگیان از ۲۷ مهر ۱۴۰۲ به آدرس،ltms.cfu.ac.ir تغییر یافته است. برای ورود مستقیم به سایت ضمن خدمت فرهنگیان (جدید) می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

این سامانه با عنوان “ضمن خدمت فرهنگیان” با ارائه آموزش‌های جدید و به روز، به مدیران، معلمان، و معاونان کمک می‌کند تا در حین خدمت، دانش و مهارت‌های خود را بهبود بخشند و این افزایش دانش به بهترین شکل ممکن به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان منعکس شود.

راهنمای ورود به سامانه ضمن خدمت جدید فرهنگیان

برای دسترسی به این سامانه، کارکنان باید به وب‌سایت [ltms.medu.ir](http://ltms.medu.ir) مراجعه کنند. در اینجا، ابزارهای مختلفی برای ارائه خدمات به کارکنان اداری و آموزشی قابل مشاهده است.

سامانه ضمن خدمت جدید فرهنگیان

سایت ضمن خدمت چیست؟

قابل توجه دانشجو معلمان؛
سامانه ای است که با گذراندن دوره های ارائه شده در آن می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:
۱- داشتن ۱۰۰۰ساعت ضمن خدمت ۵۰۰امتیاز به حق شاغل اضافه می شود.
۲- برای سازماندهی سالیانه
۳- ارتقاء رتبه حرفه ای
۴- تاثیر در حقوق فرهنگیان
۵- رتبه بندی سالیانه فرهنگیان

 آدرس سایت www.ltms.medu.ir

نحوه ورود به سایت و ساخت حساب:
برای انجام اینکار در دور اول نام کاربری و رمز عبور شما #کد‌پرسنلی شما می‌باشد.

اگر برای ورود با خطا مواجه شدید میبایست به بخش نیروهای انسانی / #ضمن‌خدمت‌اداره محل خدمت خود بروید و در آنجا با ارائه مشخصات به راه‌اندازی مجدد پنل خود بپردازید.

دانشجویان محترم  نسبت به این مورد پیگیر باشید، که کلاس های آنلاین برگزار میشود و حتما ثبت نام کنید

 

دانلود برنامه ضمن خدمت فرهنگیان

راهنمای ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

با توجه به این راهنما می توانید وارد سایت سامانه ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به نشانی ltms.medu.irشوید. سامانه ضمن خدمت فرهنگیان که سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان است، تنها مرجع رسمی و قانونی با آدرس اینترنتی ltms.medu.ir می باشد.

وزارت آموزش و پرورش به سامانه ltms امکان رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱را اضافه کرده است تا از تشکیل پرونده‌های کاغذی و پر هزینه جلوگیری نماید. از این پس سایت رتبه بندی معلمان، سایت ضمن خدمت فرهنگیان است.

ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

گام اول: برای ورود مستقیم به سایت فرهنگیان لینک ورود را انتخاب کنید.

گام دوم: بعد از ورود به سایت اصلی ضمن خدمت فرهنگیان، از میان گزینه های موجود، گزینه «فراگیران» را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، می توانید گزینه فهرست دوره های ضمن خدمت را انتخاب کرده و لیست دوره ها را مشاهده نمایید.

گام سوم: برای ورود به هریک از بخش های سامانه ضمن خدمت فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور خواهید داشت. نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر ورود فراگیران وارد کنید. نام کاربری همان کد ملی است و پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، می توانید در دوره های مورد نظر خود ثبت نام کنید.

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان دارای بخش های زیر می باشد:

آزمون ها

فراگیران

کارشناسان

مدیر دوره

مدیران مدارس

ورود متقاضیان مدرسی

مدرس دوره

پرسنل مدارس غیردولتی

ثبت نام متقاضیان مدرس

موسسات دارای مجوز

پنل موسسات پیشنهادات و انتقادات

گزارشات مردمی

فراموش کردن رمز

ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش

ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش

 

نحوه شرکت در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

معلمان عزیز، برای شرکت در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان آموزش و پرورش می توانید مطابق با مراحل زیر اقدام کنید:

گام اول : وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان که لینک ورود آن را بالای همین صفحه قرار داده ایم، شوید. سپس گزینه “آزمون های پرسنل” را انتخاب کنید.

گام دوم: با کد ملی به عنوان نام کاربری و با وارد کردن رمز عبور وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان شوید. دقت داشته باشید که رمز عبور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان همان رمز عبور فراگیری است.

نحوه ورود فراگیران ضمن خدمت فرهنگیان

گام اول: فراگیران عزیز می توانند بعد از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، گزینه فراگیران را انتخاب کنند.

گام دوم: نام کاربری که همان کد ملی است، وارد کنید. رمز عبور نیز همان رمز عبور فراگیری است، اگر رمز عبور فراگیری خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی رمز، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

گام سوم: کد امنیتی را در کادر آخر نوشته و گزینه ورود را انتخاب نمایید.

سایر امکانات سایت ضمن خدمت فرهنگیان

با ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان در صفحه اصلی سایت، گزینه های مختلفی را مشاهده می کنید که در این قسمت به معرفی کابرد هر گزینه پرداخته ایم:

گزینه «لیست دوره های ضمن خدمت» :

با انتخاب این گزینه می توایند لیست دوره های ضمن خدمت را مشاهده کنید و لیتس جدیدترین دوره های در حال برگزاری را با جزئیات کامل ببینید.

گزینه ثبت نام مدرسین:

مدرسین متقاضی تدریس دوره های ضمن خدمت، با انتخاب این گزینه می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

گزینه دسترسی به میز خدمت :

سامانه از طریق این گزینه امکان دسترسی به خدمات الکترونیک سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را فراهم کرده است و امکاناتی نظیر تابلو اعلانات، لیست خدمات و نظر سنجی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است.

بازیابی رمز عبور:

فرهنگیان عزیز که رمز عبور خود را گم کرده و یا فراموش کرده اند، از طریق این قسمت می توانند رمز خود را بازیابی کنند.

مزایای انجام ضمن خدمت فرهنگیان

۱_ با رسیدن به ۱۰۰۰ ساعت، افزایش حقوق در حکم اعمال می شود. ( حدود ۸۹ تا ۱۰۰ هزار تومان )
۲_ افزایش رتبه در طرح رتبه بندی فرهنگیان
۳_ اولویت انتخاب به عنوان معاون یا مدیر مدارس (کمک به انتخاب شدن پست های مدیریتی مدارس)

۴_ امتیاز در جابجایی و انتقالی درون استانی یا برون استانی
۵_ سازماندهی بهتر در اداره (اولویت در انتخاب مدارس برای تدریس)
۶_ ارزشیابی و اعمال آن در پرونده موجود در کارگزینی اداره

میزان تاثیر ضمن خدمت در حقوق فرهنگیان

۱_ هر ساعت ضمن خدمت ثبت شده ۰/۷۵ امتیاز دارد.
۲_ حداکثر ساعات ضمن خدمت، قابل اعمال در حکم کارگزینی اداره ١٠٠٠ ساعت معادل ۷۵۰ امتیاز می باشد.
۳_ حداکثر ساعات قابل اعمال در حکم در طول یک سال (از اول فروردین تا آخر اسفند) ۴۰۰ ساعت می باشد ( ۲۰۰ ساعت درون سازمانی و ۲۰۰ ساعت برون سازمانی )
۴_ ساعات ضمن خدمت به صورت سیستمی از سامانه ltms دریافت و سپس در حکم اعمال می شود، بنابراین نیاز به ارائه گواهی دوره ضمن خدمت به کارگزینی نمی باشد.
توجه: هر ساله در هنگام اعمال ضریب سال جدید، کل ساعات ضمن خدمتی که فرد در طول سال گذشته گذرانیده از سامانه ltms دریافت و به صورت خودکار در حکم کارگزینی اعمال می شود.

مثلا اگر همکاری در طول آن سال، ۴۰ ساعت ضمن خدمت داشته باشد ۳۰ امتیاز به حق شاغل اضافه می شود.

یعنی هر ساعت ضمن خدمت بر اساس ضریب سال هزار و چهارصد، ۲۲۸ تومان می باشد.

ضمن خدمت فرهنگیان

ال تی ام اس فرهنگیان

سامانه Ltms دانشگاه فرهنگیان، سامانه جامع در حوزه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان بوده که توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است. فرهنگیان با مراجعه به این سامانه می توانند به اطلاعات دوره های ضمن خدمت دسترسی داشته و بر اساس نیاز خود اقدام به انتخاب دوره مناسب نمایند. ورود به سامانه ltms.cfu.ac.ir دانشگاه فرهنگیان امکان استفاده از خدمات متنوع به فرهنگیان و بهره گیری از فرآیند آموزش ضمن خدمت را فراهم می نماید.

سامانه Ltms دانشگاه فرهنگیان که یک سامانه جامع در زمینه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان است، توسط وزارت آموزش و پرورش به وجود آمده است. تاسیس این سامانه جهت شرکت فرهنگیان در دوره های ضمن خدمت بوده است. فرهنگیان می توانند از طریق این سامانه دوره های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و برای تکمیل دوره آموزش خود در آن شرکت کنند.

سامانه Ltms دانشگاه فرهنگیان بخش های مختلفی دارد و برای کارکنان هر بخش، دوره های جداگانه ای متناسب با نیاز کارمندان را برگزار می کند. فرهنگیان برای شرکت در این دوره ها باید نحوه ورود و ثبت نام در سامانه Ltms را بدانند. به همین دلیل در ادامه نحوه ورود و ثبت نام در سایت Ltms دانشگاه فرهنگیان ارائه شده است.

معرفی سامانه Ltms.cfu.ac.ir فرهنگیان

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان یکی از مهم ترین ارکان نظام تعلیم و تربیت بوده و این امر به منظور ارتقای دانش و مهارت های فرهنگیان و بهبود کیفیت آموزش در مدارس انجام می شود. در سال های اخیر، با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش ضمن خدمت فرهنگیان نیز به سمت استفاده از سامانه های آنلاین و مجازی حرکت کرده است. در این بخش از مقاله به معرفی سامانه Ltms.cfu.ac.ir فرهنگیان پرداخته شده است.

سامانه ضمن خدمت جدید فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir

سامانه LTMS دانشگاه فرهنگیان یا همان سامانه جامع ضمن خدمت فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده و امکانات و قابلیت های مختلفی را برای فرهنگیان فراهم ساخته که می تواند فرآیند آموزش ضمن خدمت را برای آنها تسهیل کند. افراد از طریق این سامانه امکان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و انتخاب دوره، مشاهده اطلاعات دوره و… را خواهند داشت. به طور کلی سامانه LTMS یک سامانه جامع و کاربردی بوده که می تواند فرآیند آموزش ضمن خدمت فرهنگیان را تسهیل کند.

 

کلیه افراد واجد شرایط شرکت در کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت Ltms.cfu.ac.ir دانشگاه فرهنگیان اقدام به ثبت نام نموده و در دوره های مورد نظر شرکت نمایند. این افراد پس از شرکت در دوره های آموزشی و موفقیت در آزمون مربوطه می توانند گواهی دوره ضمن خدمت را دریافت نمایند. شایان ذکر است، تنها راه شرکت در کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه به سامانه Ltms دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام در آن می باشد.

ورود به سایت رتبه بندی معلمان + سامانه rtb.medu.ir فرهنگیان

سامانه رتبه بندی معلمان که با هدف اجرای این طرح راه اندازی شده است، از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. طرح نظام رتبه بندی معلمان در سال های اخیر به یکی از موضوعات چالش برانگیز در حوزه آموزش و پرورش تبدیل شده و چندین بار هم به برگزاری اعتراضات توسط این قشر منجر گردید. مخالفان و موافقان این طرح هر کدام دلایلی برای اجرا یا عدم اجرای آن داشتند؛ اما نهایتا طرح رتبه بندی معلمان به تصویب رسیده و سامانه ای مستقل جهت انجام امورات آن ایجاد شد. به این ترتیب، تمامی معلمانی که مشمول طرح رتبه بندی می شوند، باید به این سامانه مراجعه کرده و نام نویسی شان را انجام دهند. البته برای ثبت نام در سایت مذکور به یک سری مدارک نیاز دارید که باید از آن ها اطلاع داشته و قبل از شروع فرایند، آن ها را به صورت کامل آماده داشته باشید. در ادامه، این مدارک مورد نیاز را برای تان آورده ایم.

دقت داشته باشید که رتبه بندی در این سامانه بر اساس آیتم ها و معیارهای مختلفی انجام می گیرد. هر چه معلمان در این آیتم ها به امتیازات بالاتری برسند، از نظر حقوق و مزایا به نفع شان خواهد بود. در واقع، امتیاز این افراد در سایت رتبه بندی معلمان یکی از ملاک های پرداخت حقوق و مزایا به آن ها خواهد بود. پس می توان گفت طرح رتبه بندی و اجرای آن از طریق سامانه در نظر گرفته شده، تاثیر مهمی در بهبود کیفیت آموزش مدارس خواهد داشت. با توجه به اهمیت نام نویسی در این طرح برای معلمان، در این مقاله روش ورود به سایت مذکور را بیان کرده و نحوه ثبت نام در این سامانه را توضیح خواهیم داد. پس اگر شما هم قصد نام نویسی در این سایت به نشانی اینترنتی rtb.medu.ir را دارید

سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به منظور اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان با هدف افزایش کیفیت نظام آموزشی کشور شروع به کار کرده است. برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید وارد سایت شده و سپس به تکمیل فرم های مربوط به شایستگی های تخصصی و حرفه و تجربه پرداخت.

سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

سایت رتبه بندی معلمان به نشانی rtb.medu.ir می باشد که به منظور اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان راه اندازی شده است.

اکنون مطالبه فرهنگیان کشور به تحقق پیوسته و سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به منظور اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان شروع به کار کرده است. تاکنون تمامی فرایندهای نظام رتبه بندی فرهنگیان از بارگذاری مدارک گرفته تا ثبت اعتراضات از طریق این سامانه صورت گرفت است.

سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

جهت ورود به سامانه رتبه بندی فرهنگیان rtb.medu.ir از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور سامانه پروفایل به عنوان کلمه عبور استفاده نمایید.

در صورت نداشتن رمز عبور بر روی دکمه بازیابی کلمه عبور کلیک نمایید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط