۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

پروفایل بازنشستگان بانک تجارت newprofile.tejaratbank.ir + ویدئوی آموزشی نحوه ثبت نام و ورود به اینترنت بانک تجارت

جزئیات دقیق از پروفایل بازنشستگان بانک تجارت را در ادامه می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پروفایل بازنشستگان بانک تجارت newprofile.tejaratbank.ir و ویدئوی آموزشی نحوه ثبت نام و ورود به اینترنت بانک تجارت را در اندیشه معاصر ببینید.

پروفایل بانک تجارت

بانک تجارت تنها بانک تجاری کشور است که هدف برنامه چهارم توسعه کشور در حمایت از بخش کشاورزی را محقق کرده است.

بی گمان اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود در بانک تجارت بزرگترین سرمایه این بانک به شمار می‌رود. استمرار همکاری مشتریان این امکان را بوجود می آورد که بانک تجارت بتواند نقشی موثرتر در توسعه و آبادانی کشور ، اشتغالزایی ، افزایش ظرفیت های فعالان بخش خصوصی و رفع مشکلات مردم ایفاء کند.

اینک بانک تجارت با دارابودن قریب به ۲۰۰۰ شعبه و بیش از بیست هزار پرسنل کارآزموده، انواع خدمات بانکی را در کوتاه ترین زمان به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه می کند. بانک تجارت همچنین اقدامات گسترده ای را جهت ایجاد شبکه سراسری بانکداری الکترونیک در کشور به انجام رسانده و در حال حاضر مشتریان این بانک می‌توانند از منزل و محل کار بوسیله تلفن ، تلفن همراه ، و اینترنت ، بسیاری از امور بانکی خود را به انجام رسانند . آموزش نیروهای جوان و تحصیلکرده برای تربیت نسلی جدید از مدیران کارآزموده و نوگرا نیز در راس برنامه های مدیریت ارشد بانک تجارت قرار دارد

 

پروفایل بازنشستگان بانک تجارت newprofile.tejaratbank.ir

از طریق این سامانه؛ سپرده همکاران، فیش حقوقی و اطلاعات تسهیلات همکاران بازنشسته در اختیار همکاران بازنشسته بانک تجارت قرار گرفته است.

راهنمای ورود به سامانه بازنشستگان به صورت pdf

راهنمای ورود به سامانه

ساماندهی پروفایل بازنشستگان بانک تجارت

نشانی اینترنتی سامانه بازنشستگان با لینک زیر در دسترس است.

https://newprofileb.tejaratbank.ir/

 

ورود به سایت ثبت نام اماکن رفاهی

http://mehmansara.tejaratbank.ir

 

اپلیکیشن خانواده تجارت در دسترس همه کارکنان و بازنشستگان بانک تجارت قرار گرفته است.

می توانید از طریق لینک زیر این اپلیکیشن را نصب کنید.

https://tejaratfamily.ir/

در اندیشه معاصر به گزارشی از پروفایل بازنشستگان بانک تجارت یا همان سامانه پروفایل بازنشسته های بانک تجارت به منظور ارائه خدمات مختلف درمانی- بهداشتی، فیش حقوقی بازنشستگان بانک تجارت و … پرداخته ایم که شما مخاطبان عزیز در بانک تجارت می توانید برای ثبت نام در سامانه پروفایل بازنشستگان بانک تجارت جدید به سایت زیر مراجعه کنید .

 

بانک تجارت

پروفایل بازنشستگان تجارت

لینک پروفایل بازنشستگان بانک تجارت

برای ورود به پروفایل بازنشستگان بانک تجارت جدید اینجا کلیک کنید

ثبت نام اینترنتی و فعالسازی اینترنت بانک تجارت به صورت غیرحضوری

برای ثبت نام اینترنتی و فعالسازی اینترنت بانک تجارت به صورت غیرحضوری لازم است به آدرس my.tejaratbank.ir مراجعه نموده و روی گزینه ثبت نام در سامانه بانکداری اینترنتی کلیک نمایید. با انجام مرحله قبل به صفحه زیر هدایت می شوید که لازم است شماره کارت، شماره تلفن همراه، تاریخ انقضای کارت، CVV2، کد ملی خود را وارد کنید.

سایت درمانی بانک تجارت

سایت درمانی بانک تجارت سامانه ای یکپارچه و کارا در زمینه بهداشت و سلامت بانک تجارت است که اطلاع رسانی , ارتباط با مراکز درمانی و بیمه شده ها و فرایند جاری بـخش هـای مختلف درمان را پوشش می دهد. بانک تجارت در نظر دارد با استقرار این سامانه فرایند ورود اطلاعات نسخه ها و تایید خدمات دارو به صورت اینترنتی انجام شود.این اقدام در راستای استقرار دولت الکترونیک و به منظور کاهش تردد و دستیابی به اطـلاعات دارویی , شفاف و یکپارچه صورت گرفته است .

برای ورود به سایت درمانی بانک تجارت اینجا کلیک کنید

با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اینک بانک تجارت مفتخر است که علاوه بر تامین منابع مالی لازم برای اجرای بزرگ ترین طرح های عمرانی و زیربنایی در جای جای ایران عزیز، با اعطای ده ها هزار میلیارد ریال تسهیلات مهم ترین نقش را در فراهم آوردن شرایط لازم جهت حضور موثر بخش خصوصی در عرصه های مختلف اقتصادی ایفاء کرده است.

بانک تجارت

همچنین بانک تجارت تنها بانک تجاری کشور است که هدف برنامه چهارم توسعه کشور در حمایت از بخش کشاورزی را محقق کرده است.

طی سالهای اخیر نیز این بانک با حمایت مالی از بنگاه های اقتصادی زودبازده و کارآفرین ، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و تعویض خودروهای فرسوده ، مشارکت در طرح مسکن مهر و … بیشترین همکاری را با برنامه های مهم و راهبردی دولت نهم داشته است.

همچنین بانک تجارت تنها بانک تجاری کشور است که هدف برنامه چهارم توسعه کشور در حمایت از بخش کشاورزی را محقق کرده است. مانده تسهیلات پرداختی به این بخش از ۲،۳۶۴ میلیارد ریال در سال ۸۰ به ۲۷،۵۳۹ میلیارد ریال در پایان آذرماه ۸۷ رسیده و معادل ۱۲ برابر افزایش داشته است.

نکته حائز اهمیت در خصوص اقدامات حمایتی بانک تجارت از بخش کشاورزی این است که بیش از ۹۶ درصد از تسهیلات اعطاء شده در این حوزه به فعالان بخش خصوصی بوده است. این رویکرد نقشی تعیین کننده در کاهش اثرات منفی فصلی بودن درآمد تولیدکنندگان ، تامین نقدینگی مورد نیاز کشاورزان و افزایش سطح بهره وری در واحدهای مولد این بخش داشته باشد.
همچنین این بانک تاکنون بخش عمده ای از تسهیلات خود را به صنایع تبدیلی مرتبط نظیر مجتمع های صنعتی تولید کمپوت ، کنسرو ، آبمیوه ، شالیکوبی ها، کارخانجات تولید چای و … اختصاص داده است.

ثبت نام اینترنتی و فعالسازی اینترنت بانک تجارت

برای ثبت نام اینترنتی و فعالسازی اینترنت بانک تجارت به صورت غیرحضوری لازم است به آدرس my.tejaratbank.ir مراجعه نموده و روی گزینه ثبت نام در سامانه بانکداری اینترنتی کلیک نمایید. با انجام مرحله قبل به صفحه زیر هدایت می شوید که لازم است شماره کارت، شماره تلفن همراه، تاریخ انقضای کارت، CVV2، کد ملی خود را وارد کنید.

ویدئوی آموزشی نحوه ثبت نام و ورود به اینترنت بانک تجارت

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط