۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

وقتی استقلال به لیگ یکی ها رحم نمی کند+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وقتی استقلال به لیگ یکی ها رحم نمی کند+جزئیات. شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال در شرایطی سومین هفته دور برگشت مسابقات لیگ برتر را به پایان رساندند که توانستند دومین برد پرگل متوالی خود را باز هم مقا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وقتی استقلال به لیگ یکی ها رحم نمی کند+جزئیات. شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال در شرایطی سومین هفته دور برگشت مسابقات لیگ برتر را به پایان رساندند که توانستند دومین برد پرگل متوالی خود را باز هم مقابل یک تیم تازه وارد در لیگ برتر به دست بیاورند.

استقلال در بازی هفته هفدهم مقابل ملوان موفق شد در تهران این تیم را با ۴ گل بدرقه کند. شاگردان ساپینتو در بازی هفته سوم دور برگشت نیز مقابل مس کرمان با به ثمر رساندن سه گل دیگر مجموع گلهای زده دو بازی اخیرشان را به عدد ۷ رساندند.

این در حالی است که این دو تیم در بازیهای رفت نیز جمعاً با دریافت ۴ گل (ملوان ۳ و مس یک گل) بار دیگر دروازه شان را روبروی استقلال باز شده دیده بودند.

لازم به یادآوری است که با این حساب از ۲۳ گل زده این فصل استقلال تازه واردهای لیگ برتر تا اینجا ۱۱ گل از آبی پوشان خورده و تقریبا طعم ۵۰ درصد گل‌های استقلال را چشیده اند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار