۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

واکنش مدیر استقلال به محرومیت ساپینتو/ محمدی: اگر ساپینتو مربی ما بود ۶ جلسه محروم می‌شد/ حسن روشن: هر کسی به خودش اجازه می دهد به ریکاردو ساپینتو توهین کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش مدیر استقلال به محرومیت ساپینتو/ محمدی: اگر ساپینتو مربی ما بود ۶ جلسه محروم می‌شد/ حسن روشن: هر کسی به خودش اجازه می دهد به ریکاردو ساپینتو توهین کند!. حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقل...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش مدیر استقلال به محرومیت ساپینتو/ محمدی: اگر ساپینتو مربی ما بود ۶ جلسه محروم می‌شد/ حسن روشن: هر کسی به خودش اجازه می دهد به ریکاردو ساپینتو توهین کند!. حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره برتری استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار چنین بازی را از استقلال داشتیم. وقتی چند هفته قبل مقابل کمپ استقلال صحبت کردم و از برخی مسایل در تیم‌مان انتقاد کردم به این خاطر بود که ارزش واقعی بازیکنان تیم مان را می دانستم. مطمئن بودم چه پتانسیلی در این تیم وجود دارد و حالا همه این تیم را می بینند.

وی افزود: شما به بازیکنان استقلال نگاه کنید که در این دو بازی چطور در میدان مسابقه حضور پیدا می‌کنند. وقتی من می‌گفتم استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آنها درست بازی بگیریم برای همین بود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره حاشیه های پایان بازی و اخراج دوباره سرمربی استقلال گفت: قطعاً هیچکس از این قبیل اتفاقات خوشحال نمی‌شود و ما هم دوست نداریم سرمربی تیم مان اخراج شود. دوست نداریم اتفاقات دور و بر تیم مان تنش زا باشد. این موضوع را با خود آقای ساپینتو هم در میان گذاشتیم و او هم خودش قبول دارد اما گاهی اوقات تحت فشار بازی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان مانع آن شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک موضوع مهم دیگر درباره سرمربی استقلال این است که او واقعاً متعصبانه به تیم استقلال و هوادارانش فکر می‌کند. او در صحبت هایش به ما گفته که تا چه اندازه به نتایج این تیم اهمیت می‌دهد و برد و باخت استقلال تا چه اندازه در زندگی روزمره اش تاثیرگذار است. به همین خاطر باید بابت این همه تعصب، عشق و علاقه به تیم استقلال به ساپینتو تبریک گفت.

محمدی: اگر ساپینتو مربی ما بود ۶ جلسه محروم می‌شد

رفتار ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل مس کرمان با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در شرایطی برابر مس در کرمان به برتری ۳-۲ دست یافت که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان جنجال بزرگی را شکل داد و درنهایت ضمن اخراج از سوی منصوریان، با حاضران در منطقه نیمکت و رختکن هم درگیری و تنش لفظی و فیزیکی  داشته است.

موضوعی که اکنون با واکنش محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس همراه شده و او ضمن اشاره به دستورالعمل زودهنگامی که برای محرومیت یحیی گل‌محمدی در نظر گرفته شده بود، مدعی شده که رفتار برخی مربیان به شکلی بوده که می‌توان انتظار محرومیت‌های بیش از شش جلسه را نیز داشت.

محمدی در این گفت‌وگو، بدون نام بردن از ساپینتو و تنها با اعلام این موضوع که در بازی روز گذشته یکی از تیم‌ها، رفتاری از سوی یکی از مربیان شکل گرفته که اگر توسط کادرفنی این تیم (پرسپولیس) رقم می‌خورد، خیلی زود با واکنش کمیته انضباطی همراه شده و محرومیت شش جلسه‌ای برای سرمربی پرسپولیس در نظر گرفته می‌شد.

حسن روشن: هر کسی به خودش اجازه می دهد به ریکاردو ساپینتو توهین کند!

حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال برابر مس کرمان و عملکرد آبی پوشان پایتخت صحبت کرده است

حسن روشن می گوید مهدی قائدی به روزهای خوبش بازگشته است.

به گزارش طرفداری، حسن روشن در گفتگو با مهر و در خصوص پیروزی استقلال برابر مس کرمان گفت:

 استقلال اگرچه در دور رفت نمایش خوبی نداشت اما حالا بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد و هر هفته بهتر هم می‌شود. این تیم بعد از پیروزی پرگل مقابل ملوان این بار مقابل مس کرمان هم سه گل وارد دروازه حریف کرد تا بتواند هم فاصله امتیازی خود را با سپاهان و پرسپولیس کم کند و هم امیدش به قهرمانی بیشتر شود.

وی در مورد عملکرد بازیکنان استقلال در این دیدار تصریح کرد:

 در خط حمله عالی بودیم، قایدی به روزهای خوبش بازگشته و اعتقاد دارم با گلزنی ها و حرکت‌های انفجاری که انجام می‌دهد می‌تواند برای استقلال بسیار مفید واقع شود. ضمن اینکه او یک بازیکن جوان و پرانرژی است و معمولاً تیم‌ها یک یا دو مدافع خود را مقابل او قرار می‌دهند تا بتوانند این بازیکن را مهار کنند و این فرصت خوبی است برای مهاجم و هافبک-مهاجم دیگر استقلال که از این فرصت استفاده کرده و آنها هم گلزنی کنند.

روشن در مورد خط هافبک استقلال خاطرنشان کرد:

 سعید مهری این روزها برای استقلال بهترین بازی را ارائه می‌دهد، بازیکنی آرام، بدون حاشیه و در خدمت تیم، فکر می‌کنم یکی از کارهای مثبت ساپینتو احیای سعید مهری بود، سرمربی آبی پوشان انقدر به این بازیکن اعتماد کرد و میدان داد که حالا او یکی از بهترین‌های استقلال در لیگ بیست و دوم است.

کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد رضایی دروازه بان استقلال تاکید کرد:

 نوسان رضایی زیاد است. او یک بازی خوب است و یک بازی اشتباه می‌کند. البته یکسری از این اشتباهات را باید به حساب جوانی و کم تجربگی او بگذاریم و اینجاست که نقش بهزاد غلامپور بسیار تعیین کننده است. او باید از لحاظ روحی و روانی با این بازیکن بیشتر کار کرده و نکات فنی را به او گوشزد کند تا این گلر جوان دچار اشتباهاتی که در دیدار برابر سپاهان و مس کرمان داشت نشود.

حسن روشن با انتقاد از اتفاقاتی که در دیدار استقلال و مس کرمان رخ داد، گفت:

 متأسفانه صحنه‌های زشتی را شاهد بودیم، اینکه هر کس به خودش اجازه دهد به سرمربی توهین کند و به او لگد بیندازد نشان می‌دهد سازماندهی و نظم و انضباطی در ورزشگاه وجود ندارد. زمانی که بازی شروع می‌شود تا پایان بازی هر کس باید به وظایف خودش عمل کند نه اینکه در کار دیگران دخالت کند.

وی ادامه داد:

 سالهاست فوتبال ما درگیر چنین اتفاقاتی است و هرگز تمام شدنی هم نیست. اینکه چه اتفاقی کنار زمین افتاد از آن بی خبریم اما این رفتارها با یک مربی درست نیست و باید در این خصوص مسئولین ورود کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

روشن در مورد عملکرد داور هم گفت:

 او یک پنالتی مسلم را از استقلال گرفت این روزها داوری باعث شده سرخابی‌ها به شدت گله مند باشند. متأسفانه داور به دلیل فشار زیاد بازی و اتفاقات حاشیه‌ای کنترل کار از دستش خارج شده بود و نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:

 شاید به ظاهر این دیدار یک بازی ساده برای استقلال باشد اما نفت که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به طور حتم انتحاری بازی خواهد کرد می‌خواهد حداقل یک امتیاز را کسب کرده و امید بیشتری به آینده برای بقا در لیگ برتر داشته باشد. بازیکنان استقلال هم نباید دچار غرور شده و خود را از پیش برنده بدانند. بازی با نفت یکی از سخت‌ترین بازی‌ها برای کادر فنی و بازیکنان استقلال است بنابراین باید هوشیار باشند و خود را آماده این دیدار کرده و تنها تمرکزشان بر روی پیروزی در این دیدار باشد تا بتوانند منتظر نتایج دیگر تیم‌ها بوده و باز هم خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط