۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

واکنش جالب ساپینتو به درگیری میان رضاوند و مهدی قایدی/ دلیل اصلی اختلاف ۲ بازیکن آبی‌ها مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش جالب ساپینتو به درگیری میان رضاوند و مهدی قایدی/ دلیل اصلی اختلاف ۲ بازیکن آبی‌ها مشخص شد.زمانی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مهدی قایدی پشت ضربه ایستاد. او چون خود پنالتی گرفته بو...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش جالب ساپینتو به درگیری میان رضاوند و مهدی قایدی/ دلیل اصلی اختلاف ۲ بازیکن آبی‌ها مشخص شد.زمانی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مهدی قایدی پشت ضربه ایستاد. او چون خود پنالتی گرفته بود با توجه به عدم حضور یامگا پشت توپ رفت تا هت تریک کند اما برخی از دوستان از جمله آرش رضاوند و روزبه چشمی دوست داشتند، سجاد شهباززاده پشت ضربه بایستد تا پایش به گل باز شود و از زیر فشار خارج شود.

در پایان بازی آرش رضاوند جر و بحث کوچکی بین آرش رضاوند و مهدی قایدی به وجود آمد. جالب اینکه ریکاردو ساپینتو در پایان بازی و در رختکن به همه بازیکنان بابت ارایه نمایش خوب و پیروزی شیرین تبریک گفت و از آرش رضاوند و مهدی قایدی هم خواست شاد باشند و به بردی خوبی که به دست آورده اند، فکر کنند.

گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو از جمله مربیانی است که خیلی به درگیری بین بازیکنان ورود نمی‌کند چون بر این عقیده است این جر و بحث ها بین بازیکنان در زمین طبیعی است، به این خاطر که در زمین تحت فشار هستند اما زمانی که به رختکن می‌روند و بعد از استراحت رفتار آنها با هم تغییر می‌کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار