۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

اقتصادی

وام فوری رسالت بدون سپرده | اطلاعاتی درباره وام

شرایط دریافت وام رسالت چیست؟

وام فوری رسالت بدون سپرده | اطلاعاتی درباره وام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام رسالت یکی از وام هایی است که مردم زیادی را به سمت حساب باز کردن در بانکش کرده است چرا که بانک رسالت شرایط وامی اش نسبتا خاص است. شما میتوانید برای مشاهده جزئیات اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

بانک رسالت

می‌توانید به شرط داشتن حساب بانکی در این بانک دریافت کنید! البته با شرایطی که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

با توجه به اینکه بانک تمام خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست، دیگر اتلاف وقت و ماندن در صف‌های طولانی بانک وجود ندارد. از این رو افراد زیادی به دنبال وام بانک رسالت فوری هستند.

درست است که از بانک وام گرفتن آسان است، اما حداقل چند روزی طول می‌کشد تا وام به حساب شما واریز شود. اگر مایل هستید تا از این بانک وام بگیرید، در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا شرایط وام بانک رسالت را بررسی کنیم.

رسالت

رسالت

وام بانک رسالت چه شرایطی دارد؟

برای دریافت وام فوری بانک در سال ۱۴۰۲، دو راه پیش روی شماست:

۱. در بانک سپرده دارید. در این حالت می‌توانید پس از انجام برآورد تسهیلات و اعتبارسنجی (که هر دو به صورت غیرحضوی در اپلیکیشن آی‌کاپ انجام می‌شود)، برای گرفتن وام خود اقدام کنید.

۲. در بانک سپرده ندارید. در این حالت، می‌توانید از خدمتی تحت عنوان “معرفی وام” استفاده کرده و اقدام به دریافت وام کنید.

شرایط وام

فرد وام گیرنده باید حساب بانکی فعال در بانک قرض الحسنه رسالت داشته باشد.

مراحل ثبت درخواست وام به صورت اینترنتی و با مراجعه به اپلیکیشن آی‌کاپ (برای برآورد تسهیلات، اعتبارسنجی مرآت و دریافت سفته الکترونیکی) و سپس، اینترنت بانک رسالت (ثبت درخواست نهایی) قابل انجام است.

متقاضی برای دریافت وام قرض الحسنه رسالت، ابتدا باید اعتبارسنجی مرآت را انجام بدهد.

اگر نمره اعتباری ممتاز را دریافت کرده باشید، نیازی به معرفی ضامن و ارائه سفته الکترونیکی ندارید. افراد دریافت کننده نمره اعتباری کاملا متناسب فقط باید خودشان سفته الکترونیکی ارائه بدهند. در صورتی هم که نمره اعتباری متناسب به شما تعلق گرفته باشد، خودتان باید سفته الکترونیکی دریافت کرده و یک ضامن واجد شرایط برای ضمانت معرفی کنید.

کارمزد وام رسالت، ۲ درصد است که در اولین ماه پس از اعطای آن، از حساب متقاضی کسر می‌شود. (در ماه‌های باقی مانده، اقساط وام برداشت خواهند شد.)

وام گیرنده نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

متقاضی با دیرکرد در بازپرداخت اقساط وام، شامل جریمه می‌شودد.

با درخواست و دریافت وام قرض الحسنه ، سپرده شما مسدود نمی‌شود.

نحوه دریافت وام

پس از اطلاع از شرایط، نوبت به ثبت نام و درخواست وام بانک رسالت می‌رسد. مراحل این کار به ترتیب زیر است:

برآورد تسهیلات در اپلیکیشن آی‌کاپ
اعتبارسنجی مرات در آی‌کاپ
دریافت سفته الکترونیکی در آی‌کاپ
ورود به اینترنت بانک رسالت به آدرس ibank.rqb.ir و نهایی کردن درخواست وام

مدارک لازم برای دریافت وام

بانک ها برای پرداخت وام به متقاضیان، مدارک مختلفی درخواست می کنند که برخی از این مدارک به صورت عمومی برای دریافت وام از تمام بانک ها یکسان است و برخی مدارک برای بانک های مختلف متفاوت است. مدارک لازم برای دریافت وام بانک رسالت عبارتند از:

مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی

مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار

نتیجه اعتبار سنجی سامانه مرآت

اطلاعات سکونتی و فردی

معرفی یک ضامن رسمی و ارائه مدارک هویتی و شغلی وی

ارائه سفته الکترونیکی با کد یکتای آن

جمع‌بندی

وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، به عنوان راهکاری عالی و کارآمد در عرصه تأمین نیازهای مالی، با امکانات و شرایطی خاص، به متقاضیان فرصت می‌دهد که به راحتی و بدون پیچیدگی‌های معمول و مرتبط با درخواست وام، به منابع مالی دست پیدا کنند که در این مقاله به شرایط و نحوه دریافت این وام به طور کامل پرداخته شد. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل در مورد انواع وام‌های بانکی همچون وام با سند خودرو بانک رسالت و همچنین پاسخ به سوالات خود در این زمینه، ما را دنبال کنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره شرایط دریافت وام فوری از سایر بانک‌ها دارید، می‌توانید با پیگیری اخبار مجله خبری پاسارگاد، اطلاعات جامعی در مورد شرایط، مدارک مورد نیاز و جزئیات مهم وام‌های مختلف بانکی دریافت کنید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط