۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

نگارخانه

نون خ ۵ چند قسمت است؟ | ساعت پخش و تکرار سریال

سریال دیدنی نون خ چند قسمت است؟

نون خ ۵ چند قسمت است؟ | ساعت پخش و تکرار سریال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نون خ سریال طنز این روزهاست که بعد از عید و شبهای قدر پخش شد. مردم خیلی دوست داشتند نون خ در ایام عید پخش شود اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاد. برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نگاهی به فصل پنجم سریال نون خ

در این فصل نورالدین از روستای خود دل کنده و این بار به کرمان و چابهار سفر می‌کند. به همین دلیل گروه سازنده و عوامل از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهرهای چابهار و دیگر شهرهای آن منطقه سفر کرده‌اند و قصه سریال همراه با کردها به چند قومیت دیگر نیز می‌پردازد.

در فصل‌های گذشته شاهد بودیم که این سریال با شوخی و طنز به تورم، گرانی‌ها، حاشیه‌های فوتبال، اختلاس، روابط بین‌الملل و … پرداخته است و در این فصل، یک قصه شیرین، از سه منطقه ایران را روایت کند و همین اتفاق باعث می‌شود تا داستان این فصل از سریال، نسبت به فصل‌های گذشته، برای مخاطبان شیرین‌تر باشد.

سازندگان سریال «نون خ» در طول ساخت فصل‌های مختلف این سریال با اضافه و حذف کردن شخصیت‌های مهمان، تلاش کرده‌اند تا کاراکترهای اصلی و محوریش را حفظ کنند.

بنابراین سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده، سلمان با بازی کاظم نوربخش، خلیل با بازی حمیدرضا آذرنگ، کیوان با بازی سیروس میمنت، کاووس با بازی ماشاءالله وروایی، اوس غلام با بازی رضا رشیدی، پاشا جمالی بازیگر نقش مهیار، وحید با بازی سید حسین موسوی، شخصیت‌های محوری سریال هستند که سازندگان «نون خ» برای فصل جدید هم آن‌ها را نگه داشته‌اند.

درباره نام سریال هم جالب است بدانید که نون خ، مخفف نام نورالدین خانزاده، نقش اول سریال است.

در این فصل بازیگران بومی از کرمان و چابهار هم، حضور داشته باشند و با لهجه‌های شیرین‌شان صحبت می کنند.

جالب است بدانید در سریال سریال نون خ از بازیگران مشهور به‌ ندرت استفاده شده است مگر بازیگرانی که بار اصلی سریال را به دوش می‌کشند.

این بازیگران به غیر از سعید آقاخانی، اکثرا بومی‌هایی هستند که تئاتر بازی می‌کردند.

فصل‌های گذشته سریال نون خ یکی از بهترین‌های صدا و سیما در سال‌های اخیر بوده است، پس به‌قطع فصل پنجم آن هم، چون قسمت‌های گذشته، حسابی سر و صدا به‌پا کرده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

نون خ

نون خ

کی پخش میشه؟

به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی بعد از شب‌های قدر و از ۱۵فروردین ۱۴۰۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

ساعت پخش

پس از پایان پخش زیر خاکی ۴، سریال نون خ ۵ بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود، این مجموعه طنز هرشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما منتشر می شود.

ساعت پخش تکرار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، اگر موفق به تماشای مجموعه نون خ ۵ ساعت ۲۲:۱۵ نشدید، ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید. ( ساعت بازپخش سریال قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.)

سریال چند قسمت است؟

مجموعه در ۲۵ قسمت تولید شده است و در ادامه فصل‌های قبلی به مسائل و مشکلات خانواده نورالدین خانزاده می‌پردازد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط