۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

نمره دو ستاره ایرانی پس از ستاره خارجی آبی پوشان / نفر دوم و سوم استقلال مشخص شد

ابوالفضل جلالی با نمره ۷.۶۰ دومین بازیکن برتر زمین شد و روزبه چشمی هم نمره ۷.۴۸ را از متریکا دریافت کرد

رکب سخت یحیی به آجرلو / مدافع ملی پوش پس از مذاکره با آبی ها، سرخ پوش شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،گوستاوو بلانکو برای دومین بازی متوالی گل زد و برترین بازیکن میدان شناخته شد تا روزهای اوجش در استقلال ادامه داشته باشد. مهاجم آرژانتینی در بازی قبلی و در جریان تساوی ۲ بر ۲ با مس رفسنجان هر ۲ گل تیمش را به ثمر رسانده بود و این بار هم تک‌گل پیروزی‌بخش آبی‌ها را به آلومینیوم زد و یک بار دیگر بالاترین نمره زمین را کسب کرد.

سایت متریکا نمره ۷.۷۱ را به بلانکو داده که در بازی کم‌حادثه و کم‌موقعیت استقلال و آلومینیوم بالاترین نمره بوده است. بلانکو تنها ضربه داخل چارچوب استقلال را در این مسابقه زد و تیم نکونام با همین ضربه پیروز شد. بعد از او، ابوالفضل جلالی صادرکننده پاس گل با نمره ۷.۶۰ دومین بازیکن برتر زمین شد و روزبه چشمی هم نمره ۷.۴۸ را از متریکا دریافت کرد.

بلانکو در بازی با مس رفسنجان هم با نمره عالی ۸.۳۹ برترین بازیکن زمین شده بود و گل‌ها و موقعیت‌های آن بازی به او اجازه داد که نمره بالاتری نسبت به این هفته کسب کند. مهاجم آرژانتینی در هفته گذشته بهترین بازیکن هفته هم شد و کسی نمره‌ای بالاتر از او نگرفت.

اما در این هفته حتی به تیم منتخب هفته هم نرسید و محمدجواد محمدی و عیسی آل‌کثیر بالاتر از او ایستادند. بلانکو حالا در استقلال ۵ گله شده و برترین گلزن آبی‌ها در این فصل است. آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی به همراه کوین یامگا که پنالتی‌های تیم را می‌زد ۴ گله‌های استقلال هستند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : همشهری

مطالب مرتبط