۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

نقل و انتقالات استقلال | شاه ماهی منچسترسیتی با استقلال بَست اما الجبلینی شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نقل و انتقالات استقلال | شاه ماهی منچسترسیتی با استقلال بَست اما الجبلینی شد + جزئیات. ژوائو آلوز معروف و ملقب به «ژو»، مهاجم ۳۵ ساله برزیلی که ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ به تیم فوتبال الجبلین عربستان پیوسته ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نقل و انتقالات استقلال | شاه ماهی منچسترسیتی با استقلال بَست اما الجبلینی شد + جزئیات. ژوائو آلوز معروف و ملقب به «ژو»، مهاجم ۳۵ ساله برزیلی که ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ به تیم فوتبال الجبلین عربستان پیوسته بود، پنج روز پس از این انتقال قراردادش را فسخ کرد.

سرویس رسانه‌ای باشگاه الجبلین عربستان از توافق با ژو آلوس برای فسخ قرارداد پنج روز پس از امضای آن خبر داد.

ژو آلوس سابقه بازی در تیم‌های زسکا مسکو، منچسترسیتی، اورتون و گالاتاسرای ترکیه را دارد و در لیگ‌های چین، ژاپن و امارات نیز بازی کرده کرد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال چند روز پیش گفته بود: «با یک مهاجم مذاکره کرده‌ام که در اورتون و منچسترسیتی بازی کرده است». حال باید دید که آیا ژوائو آلوز همان گزینه مدیرعامل استقلال است یا خیر.

ابهام در انتقال ستاره اروپایی به استقلال

در حالی که گفته می‌شود مهاجم سابق منچسترسیتی در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، مشخص نیست این انتقال نهایی خواهد شد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، امروز برخی رسانه‌های ورزشی از توافق مدیران استقلال با یک بازیکن اروپایی خبر دادند. آنطور که در این خبرها آمده ژوائو آلوز مهاجم ۳۵ ساله برزیلی با آبی‌های تهرانی به توافق رسیده است.

آلوز که سابقه بازی در تیم‌های زسکا مسکو، منچسترسیتی، اورتون و گالاتاسرای ترکیه را دارد و در لیگ‌های چین، ژاپن و امارات نیز بازی کرده، چند روز پیش قرارداد تازه منعقدشده خودش با تیم فوتبال الجبلین عربستان را فسخ کرد.

هر چند ژو آلوز در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود اما مشخص نیست خبر توافقش با استقلال تا چه اندازه صحت داشته باشد چرا که چند روز پیش علی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرد «ژو» را به ساپینتو پیشنهاد داده اما این بازیکن مورد قبول سرمربی استقلال قرار نگرفته است.

بیو گرافی ژو

ژائو آلوز (انگلیسی: João Alves؛ زادهٔ ۵ دسامبر ۱۹۵۲) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بوآویشتا، باشگاه فوتبال پاری سن-ژرمن، باشگاه فوتبال بنفیکا، و باشگاه فوتبال وارزیم اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال پرتغال بازی کرده‌است.

فسخ قرارداد مهاجم پیشین منچسترسیتی در عربستان پس از ۵ روز

ژوائو آلوز معروف و ملقب به «ژو»، مهاجم ۳۵ ساله برزیلی که ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ به تیم فوتبال الجبلین عربستان پیوسته بود، پنج روز پس از این انتقال قراردادش را فسخ کرد.

سرویس رسانه‌ای باشگاه الجبلین عربستان از توافق با ژو آلوس برای فسخ قرارداد پنج روز پس از امضای آن خبر داد.

ژو آلوس سابقه بازی در تیم‌های زسکا مسکو، منچسترسیتی، اورتون و گالاتاسرای ترکیه را دارد و در لیگ‌های چین، ژاپن و امارات نیز بازی کرده کرد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال چند روز پیش گفته بود: «با یک مهاجم مذاکره کرده‌ام که در اورتون و منچسترسیتی بازی کرده است». حال باید دید که آیا ژوائو آلوز همان گزینه مدیرعامل استقلال است یا خیر./ تسنیم

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار