۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ با کدملی پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/قرار می گیرد و متقاضیان می توانند از وضعیت برنده شدن خود مطلع شون...

ثبت نام سایپا 24 تیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ با کدملی پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/قرار می گیرد و متقاضیان می توانند از وضعیت برنده شدن خود مطلع شوند. نتایج قرعه کشی سایپا ۲۳ خرداد به برندگان سایپا از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. فروش فوق العاده سایپا از روز ۱۸ خرداد آغاز شده بود و مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا در این دوره ۳ روز اعلام شده بود. پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام خودرو امروز ساعت ۱۰ صبح با حضور نهادهای نظارتی در مکان همیشگی قرعه کشی های سایپا برگزار شد و نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا پس از تائید با کد ملی بر روی خروجی سایت ساپیا قرار خواهد گرفت. لینک اسامی برندگان خودروی تیبا صندوفدار، برندگان تیبا ۲، برندگان ساینا دنده ای، برندگان ساینا s، برندگان کوئیک s بر روی سایت سایپا قرار می گیرد. ما نیز در سایت اندیشه معاصر آخرین تحولات از بازار خودرو، ثبت نام خودروسازهای بزرگ کشور، زمان قرعه کشی ها  نحوه برگزاری قرعه کشی خودرو و در نهایت اعلام نتایج قرعه کشی سایپا را مورد بررسی قرار می دهیم. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://saipa.iranecar.com) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.در ادامه جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش فوق العاده سایپا، رنگ خودروهای عرضه شده، قیمت خودروهای عرضه شده در فروش فوری سایپا خرداد ۱۴۰۰ و … را با هم می خوانیم.

 

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

 

نتایج قرعه کشی سایپا 23 خرداد

 

نتایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی https://saipa.iranecar.com/ اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

 

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، قرعه کشی این مرحله هم اکنون با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

 

محصولات  عرضه  شده  در این طرح شامل تیبا صندوفدار، تیبا ۲، ساینا دنده ای، ساینا s، کوئیک s است.

 

نام خودرو  قیمت 
تیبا صندوفدار ۱۰۰۶۳۱۰۰۰
تیبا ۲ ۱۰۶۵۱۹۰۰۰
ساینا دنده ای ۱۰۴۶۵۰۰۰۰
ساینا s ۱۴۲۵۳۷۰۰۰
کوئیک s ۱۵۴۹۹۵۰۰۰

جدول میزان تقاضا فروش فوق العاده سایپا مرحله نهم ۲۳ خرداد

نام خودرو تعداد متقاضی ظرفیت رزرو
تیبا ۲ ۱۱۵.۲۵۱ ۱۰.۰۰۰ ۲۰.۰۰۰
ساینا ۹۲.۳۰۰ ۶.۰۰۰ ۱۲.۰۰۰
تیبا ۵۷.۷۳۶ ۶.۰۰۰ ۱۲.۰۰۰
کوییک S ۲۸.۱۲۰ ۱.۰۰۰ ۲.۰۰۰
ساینا S ۱۵.۲۸۳ ۲.۰۰۰ ۴.۰۰۰
جمع ۳۰۸.۶۹۰ ۲۵.۰۰۰ ۵۰.۰۰۰

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودرو‌ها بر اساس قرعه کشی باشد ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه می‌شود، علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوقدار، ۶ هزار دستگاه ساینا دنده ای، هزار دستگاه کوییک. اس و ۲ هزار دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی فردا دوشنبه ۲۴ خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

 


زمان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا ۲۳ خرداد

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا ۲۳ خرداد امروز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در حضور نهادهای نظارتی و با حضور نماینده رسانه ها صورت می گیرد. اسامی برندگان قرعه کشی سایپا نیز بر روی سایت سایپا قرار می گیرد. ما در اندیشه معاصر لینک اسامی برندگان سایپا قرار می دهیم.

نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا 23 خرداد

مراسم قرعه‌کشی معرفی منتخبان مجاز به ثبت‌نام نهایی این خودروها، یکشنبه ۲۳ خردادماه برگزار شود. طبق اعلام سایپا فهرست نهایی انتخاب‌شدگان از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف سه روزه پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد.


نتایج قرعه کشی سایپا ۲۳ خرداد

به برندگان قرعه کشی سایپا خرداد ۱۴۰۰ از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. همچنین نتایج قرعه کشی سایپا از طریق سایت ایران خودرو  اطلاع رسانی می شود. سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ قرار خواهد گرفت.


نحوه استعلام اسامی برندگان سایپا خرداد ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 23 خرداد

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

اسامی برندگان سایپا 23 خرداد


نحوه واریز وجه نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا

*پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا واریز می‌کند.

*الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

*قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.


محصولات عرضه شده در فروش فوری سایپا ۲۳ خرداد

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا 23 خرداد

محصولات  عرضه  شده  در این طرح شامل تیبا صندوفدار، تیبا ۲، ساینا دنده ای، ساینا s، کوئیک s است.

نام خودرو  قیمت 
تیبا صندوفدار ۱۰۰۶۳۱۰۰۰
تیبا ۲ ۱۰۶۵۱۹۰۰۰
ساینا دنده ای ۱۰۴۶۵۰۰۰۰
ساینا s ۱۴۲۵۳۷۰۰۰
کوئیک s ۱۵۴۹۹۵۰۰۰

بخشنامه فروش فوق العاده فوری  خرداد ۱۴۰۰

برای دانلود بخشنامه فروش فوق العاده سایپا ۱۸ خرداد اینجا کلیک کنید.

اسامی برندگان سایپا 23 خرداد با کد ملی


مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا در خرداد ۱۴۰۰

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از سه شنبه ۱۸ خرداد آغاز شده بود و به مدت ۳ اجرایی می شود و تا ۲۰ خرداد ادامه یافت و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.


رنگ خودروهای عرضه شده در فروش فوری سایپا ۲۳ خرداد

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. همچین رنگ خودروهای ارائه شده در این طرح فقط سفید می باشد


شرایط فروش فوری سایپا

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوق‌العاده

– محدودیت کد ملی برای ثبت نامها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد )

-حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.

-امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

-متقاضی طی ۴۸ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

-امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی ( نصب بر روی خودرو ) میسر نمیباشد .

-متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایندضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام،تا ۳سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت .

-شماره کارت،شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگرددالزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود

-شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

-کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.

-مشتریان میبایست پس از کارکرد ۱۰۰۰کیلومترو حداکثر ۵ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می شود.


قیمت خودرو‌های سایپا امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

 

قیمت خودروهای سایپا

خودرو قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان)
سایپا ۱۱۱ ۰ ۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۰ ۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۲ ۰ ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱۰۰,۶۳۰,۰۰۰ ۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۱۰۶,۵۱۸,۰۰۰ ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس ۹۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا دنده ای EX ۱۰۴,۶۴۹,۰۰۰ ۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۱,۰۶۱,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای R ۱۴۸,۶۰۵,۰۰۰ ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد ۱۲۹,۶۰۰,۰۰۰ ۲۳۲,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد گازسوز ۱۸۹,۰۳۱,۰۰۰ ۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد دیزل ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
آریو ۰ ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS35 ۰ ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ ۰ ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C3 ۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ پلاس ۰ ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx ۰ ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار پلاس ۰ ۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا پلاس دنده ای ۰ ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا s دنده ای ۱۴۲,۵۳۶,۰۰۰ ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۰ ۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین ۲۹۱,۸۷۱,۰۰۰ ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سینا

۲۳ خرداد ۱۴۰۰


سلام وقت بخیر شما که زحمت میکشین اخبار مربوط به قرعه کشی رو منعکس میکنین لطفا پیگیر مشکلات و کارشکنی های خودرو ساز هم باشید.تا الان خودروهارو دیر تحویل میدادن الان راه جدید تر اضافه شده کد پذیرش نمیدن.تو قرارداد ذکر شده حداکثر 72 ساعت بعداز واریز وجه فروش فوق العاده پیامک پذیرش براتون میاد الان 12 روز گذشته هنوز منتظر کد پذیرشیم هرجا هم تماس میگیریم کسی جوابی نداره بده.بعد میگن از روزی که کد پذیرش بیاد 90 روز کاری بعد خودرو تحویل میشه که اونم بعید میدونم.حالا کد پذیرش کی بیاد خدا میدونه.کوییک معمولی اسمم در اومده وجهشم کامل واریز کردم امروز قرعه کشی جدید انجام دادن اسم من واسه قرعه کشی قبلی بود.ما که دستمون جایی بند نیز لطفا شما پیگیری کنید.

علیرضا حاتمی مزینانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰


سلام کد رهگیری خودم را فراموش کردم لطفا برای اینکه من در قرعه کشی قبول شدم یا خیر لطفا مرا راهنمایی کنید که به چه صورت میتوانم پیگیری کنم سپاسگزارم

نظرات بسته شده است