۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

ماجرای راهکار فتح الله زاده برای استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از وقایع روز، حدود یک هفته قبل علی فتح‌الله ‌زاده با تاج صحبت کرد و از او خواست در ماجرای پرونده استراماچونی و حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کند. همان‌طو...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از وقایع روز، حدود یک هفته قبل علی فتح‌الله ‌زاده با تاج صحبت کرد و از او خواست در ماجرای پرونده استراماچونی و حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کند. همان‌طور که می‌دانید مهدی تاج یکی از نواب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست و طبعا می‌تواند در این رابطه به استقلال کمک کند.

شاید هم بر همین اساس بود که دیروز مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در کنفرانس مطبوعاتی ساپینتو اعلام کرد که ما موضوع را با کنفدراسیون فوتبال آسیا در میان گذاشته‌ایم و این‌طور نیست که استقلال همین امروز و فردا از آسیا حذف شود. در همین راستا تلاش استقلالی ‌ها برای جور کردن پول استراماچونی ادامه دارد و آن‌ها امیدوارند امروز اتفاقات خوبی بیفتد و پول استراماچونی جور شود.

استقلال دیر یا زود باید پول این مربی را بدهد و حتی اگر از آسیا حذف شود باز هم باید این کار را انجام بدهد؛ چرا که در مرحله بعدی احتمال کسر امتیاز از این تیم و حتی سقوط به دسته پایین‌تر بسیار زیاد است.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار