۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

ورزشی

تاریخ بازی بعدی استقلال | بازی سرنوشت ساز استقلال

استقلال با چه تیمی بازی دارد برای دور بعد ؟ این بازی چقدر سرنوشت ساز است؟

استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال یکی از تیم های محبوب ایران است که در تهران باشگاه دارد تیم استقلال هوادار خاص خودش را دارد و این تیم توانسته تا امروز موفقیت های بسیار زیادی را در کارنامه خود اختصاص بدهد. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید

برنامه بازی‌های استقلال

لیست بازی‌های تیم شامل بازی‌های هفته آینده استقلال و تاریخ و ساعت

هفته ۲۴

۱۴۰۳/۰۱/۳۱
۱۸:۰۰ استقلال
۳ – ۲
شمس آذر قزوین
/////////////////////////
هفته ۲۵
لیگ برتر ایران
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
۱۷:۰۰
تراکتور-استقلال
/////////////////////////
هفته ۲۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
۲۰:۳۰
استقلال-ذوب آهن

استقلال

استقلال

 

هفته ۲۶ لیگ برتر: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تراکتور تبریز – استقلال تهران
استقلال تهران – ذوب آهن اصفهان
استقلال تهران – فولاد خوزستان
نساجی مازندران – استقلال تهران
استقلال تهران – گل گهر سیرجان
پیکان- استقلال تهران

باخت تیم مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال آن عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی تیم در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی تیم پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی تیم خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور تیم که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دمتان گرم

طی فصول اخیر، حضور هواداران خاص و ویژه در تمرین تیم ، یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان سرمربیان پیشین تا به امروز، به یک عادت قابل ستایش و جالب توجه تبدیل شده است. طرفدارانی که به دلایل مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و با حضور در کمپ حجازی، تمرین تیم موردعلاقه‌شان را به تماشا می‌نشینند.

این موضوع در دوره کنونی و زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها، نمود بیشتری به خود گرفته است. سرمربی آبی پوشان برخلاف تصور همگان که او را مربی خشن و سختگیر تصور می‌کنند، اما در این زمینه کاملا رفتار متفاوتی دارد و همواره از حضور هواداران دارای شرایط خاص در محل تمرین، استقبال می‌کند.

سرمربی محبوب آبی‌ها حتی در این زمینه نیز به نزدیکانش اختیار تام داده تا به هر نحوی که شده، عاشقان و طرفداران تیم را که به صورت عادی توانایی حضور در استادیوم و تشویق تیم را ندارند، به محل تمرین آورده تا ضمن روحیه دهی به سایر هواداران، انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش پیدا کند.

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت دولتی خارج شدند.

در مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط