۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

ورزشی

خلاصه بازی استقلال و شمس آذر

در بازی استقلال و شمس آذر چه شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال در بازی سرنوشت ساز آخرش با شمس آذر هواداران خود را شوکه کرد  برای مشاهده خلاصه بازی استقلال و شمس آذر و مشاهده جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

خلاصه بازی:

تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته ۲۴ رقابت‌های لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲/۰۳ به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال ۳ بر ۲ شمس آذر را شکست داد. مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ روی پاس سیدابوالفضل جلالی گل اول استقلال را زد و سپس در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد و دبل کرد. محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۶ روی پاس سیدابوالفضل جلالی گل سوم استقلال را زد. فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ گل اول شمس آذر را زد و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ دومین گل شمس آذر را به نام خود ثبت کرد اما برای بازگشت به بازی دیر شده بود و آبی پوشان برنده سه امتیاز مهم بازی بودند که آنها را صدرنشین نگه داشت.

استقلال

استقلال

تیم‌های استقلال و شمس‌آذر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۸ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با برتری استقلال به پایان رسید.
مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۰ (از روی نقطه پنالتی) و محمد حسین مرادمند در دقیقه ۷۶ گل‌های استقلال را به‌ثمر رساندند.

در تحول عجیب تیم شمس‌آذر در دقایق آخر فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

باشگاه فوتبال شمس‌آذر :

یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در شهر قزوین قرار دارد. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

این باشگاه با نام سابق کاسپین در شهریور ماه ۱۳۹۱ توسط اداره ورزش و جوانان استان قزوین تأسیس شد و در سال ۱۳۹۹ از کاسپین به شمس‌آذر تغییر نام پیدا کرد. همچنین در شهریور ۱۴۰۰ امتیاز باشگاه فوتبال بادران تهران را خریداری کرد و به عنوان نماینده قزوین در لیگ آزادگان حضور پیدا کرد.

باشگاه فوتبال شمس‌آذر با قهرمانی زود هنگام در فصل ۰۲–۱۴۰۱ لیگ آزادگان توانست مجوز حضور در بیست و سومین دوره لیگ برتر خلیج فارس را به‌دست‌آورد

استقلال

استقلال از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و در رقابت‌های لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خانگی این تیم معمولاً در میان بازی‌های پر تماشاگر فصل هستند و در فصول اخیر این مسابقات استقلال بارها رکورد میانگین بیشترین تماشاگران بازی‌های خانگی را به خود اختصاص داده‌است. رکورد پرتماشاگرترین بازی جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر ایران تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز در اختیار استقلال است.

پرویز خسروانی از مؤسسان نخستین باشگاه و مالک آن تا پیش از انقلاب بود و بعد از انقلاب در حالی که در ابتدا سعی بر مصادره یا انحلال این باشگاه توسط گروه‌های سیاسی مختلف بود، در نهایت با تلاش عنایت‌الله آتشی نماینده سازمان تربیت بدنی دولت وقت در امور مربوط به سازمان ورزشی و فرهنگی تاج و تعدادی از بازیکنان پیشین و آن زمان استقلال به ویژه منصور پورحیدری، این باشگاه با تغییر نام و نشان‌واره از انحلال نجات یافت و به صورت رسمی تحت مالکیت سازمان تربیت بدنی درآمد؛ هرچند که در این راه تمامی دارایی‌های خود را از دست داد. با انحلال سازمان تربیت بدنی در ۱۳۸۹ و تأسیس وزارت ورزش و جوانان، مالکیت این باشگاه نیز به این وزارت‌خانه رسید. برند باشگاه استقلال نیز در ۱۳۹۲ و در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط