۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر شمالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اگر به دنبال خانه ای در یک محله کوچک و خوش آب و هوا هستید، بهتر است سری به چیتگر شمالی بزنید. قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر شمالی نسبت دیگر نواحی نزدیک به آن بسیار مناسب است. در این برهه از زمان...

قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر شمالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اگر به دنبال خانه ای در یک محله کوچک و خوش آب و هوا هستید، بهتر است سری به چیتگر شمالی بزنید. قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر شمالی نسبت دیگر نواحی نزدیک به آن بسیار مناسب است. در این برهه از زمان می توان گفت خرید خانه برای کارمندان در این منطقه گزینه بسیار مناسبی است.

موقعیت چیتگر شمالی

این منطقه در شمال بزرگراه لشکری واقع است و زیر نظر شهرداری منطقه ۲۱ قرار دارد. به طور دقیق چیتگر شمالی از شرق با ایران خودرو، از غرب با شهرک کارمندان شهرداری، از شمال با شهرک آزاد شهر و از جنوب با محله چیتگر جنوبی همسایه است. قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر برای بسیاری از آحاد جامعه مناسب است و به همین دلیل از جمله پر طرفدارترین مناطق محسوب می شود.

بافت مسکونی چیتگر

با توجه به اینکه محله چیتگر قدمت زیادی دارد و در ابتدا مردم این منطقه به شغل کشاورزی مشغول بودند و خانه های خود را در نزدیکی زمین های خود می ساختند، بافت قدیمی این محله را تشکیل داده بود. با گذشت زمان به دلیل مستعد بودن زمین این محله، ساخت و سازهای زیادی با بافت نو انجام شده است. در حال حاضر برج های مختلفی در این منطقه در حال ساخت است.

ساکنین چیتگر

به طور عمده ساکنین این محله کارمندان دولتی و بخش های خصوصی هستند. حدود ۱۰۰۰۰ نفر در این منطقه زندگی می کنند و با تکمیل ساخت و سازهای در حال اجرا این آمار بالاتر خواهد رفت. بسیاری از کارمندان مایل هستند با اطلاع از قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر یکی از واحدها را برای زندگی انتخاب کنند.

دسترسی به راه های ارتباطی

یکی از مزایای این محله امکان دسترسی به بزرگراه شهید فهمیده (تهران-کرج) است. همچنین ساکنین این منطقه به بزرگراه شهید لشکری نیز دسترسی آسانی دارند. بزرگراه فتح راه دیگری است که از بلوار ایران خودرو می توان به آن رسید. این دسترسی ها در قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر تاثیرگذار هستند.

حمل و نقل عمومی

ایستگاه متروی ایران خودرو نزدیک ترین ایستگاه مترو به این منطقه است. از خط ۲۴۹ و ۲۵۲ اتوبوس رانی نیز می توان برای رفت و آمد در این منطقه استفاده کرد.

دلایل خرید ملک و سرمایه گذاری در چیتگر

بدون شک عوامل مختلفی برای خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در آن وجود دارد که باید به طور کامل حلاجی شوند.

دسترسی به امکانات رفاهی

از عوامل مهمی که در خرید آپارتمان افراد به آن توجه می کنند، این است که به امکانات رفاهی و شهری دسترسی آسانی داشته باشند که در منطقه چیتگر این امکان وجود دارد.

آب و هوا

همانطور که می دانید منطقه ۲۲ چیتگر به عنوان تنفسگاه شهر تهران شناخته شده است. وجود دریاچه و پارک جنگلی چیتگر نعمت بزرگی است که ساکنین از آن بهره مند می شوند. یکی از دلایلی که افراد زیادی در مورد قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر تحقیق می کنند، همین مورد است.

پایین بودن قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر

افرادی که از قیمت آپارتمان های مختلف در مرکز شهر تهران اطلاع دارند، می دانند که قیمت آنها با آپارتمان های حاشیه شهر قابل مقایسه نیست. از دلایل مهمی که افراد برای خرید آپارتمان در چیتگر دارند، پایین بودن قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر است.

تعاونی سازی

تعاونی های مختلفی به دلایل مختلف منطقه چیتگر را برای بلند مرتبه سازی انتخاب کرده اند. برخی از پروژه ها تکمیل و برخی در حال ساخت هستند. از این تعاونی ها می توان به تعاونی شرکت نفت، نیروی هوایی ارتش، کارکنان ارتش و … اشاره کرد. ساخت برج های چند طبقه ارزش منطقه را بالا می برد.

قیمت پیش فروش تعیین شده توسط تعاونی ها

هر تعاونی قیمت مشخصی در ابتدای پروژه برای هر عضو تعیین می کند و اعضا را از شرکت خود انتخاب می کند. قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر به این دلیل ارزان تر است.

چگونگی خرید پیش فروش آپارتمان در چیتگر

پیش فروش خانه چیتگر به دلیل ساخت و ساز انبوه در این منطقه بسیار رایج شده است. به عنوان مثال ممکن است یک کارمند امتیاز خود را به دلایل مختلف بفروشد و یک فردی غیر از افراد خود تعاونی صاحب امتیاز شود. به دلیل احتمال رشد قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر در سال های آینده بسیاری از سرمایه گذاران در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.

خرید یک جا

برخی از پروژه ها در منطقه چیتگر به مشتریان تحویل داده شده اند و افراد علاقه مند می توانند با پرداخت هزینه به صورت یکجا، آپارتمان خود را در مدت معین تحویل بگیرند. در این حالت بسته به شرایط طرفین مبلغ خاصی برای هر متر تعیین می شود و خرید و فروش به صورت توافقی انجام می گردد.

خرید پیش فروش

همانطور که اشاره کردیم هر تعاونی اعضای اولیه خاص خود را دارد و به هر کدام سهام مشخصی تعیین می کند. این افرد با پرداخت اقساطی که به آنها واریزی می گویند، می توانند در طی چند سال به واحد تعیین شده خود دست یابند. در صورتی که قصد فروش داشته باشند، باید خریدار مبالغ پرداخت شده توسط عضو و همچنین مبلغی به عنوان امتیاز به آن عضو پرداخت کند. در این حالت فرد خریدار باید دفترچه مالکیت از تعاونی بگیرد و مابقی اقساط را پرداخت کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار