۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

قیمت سهام عدالت امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ ارزش دارا یکم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت سهام عدالت امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ کاهشی شد و ارزش هر برگه سهام عدالت یک میلیونی به به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۳ هزار ۸۹۴ تومان کاهش داشت. در ...

قیمت سهام عدالت امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ ارزش دارا یکم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت سهام عدالت امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ کاهشی شد و ارزش هر برگه سهام عدالت یک میلیونی به به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۳ هزار ۸۹۴ تومان کاهش داشت. در ادامه قیمت سهام عدالت امروز ۱۱ مرداد را به همراه ارزش دارا یکم با هم می خوانیم.

شاخص بورس امروز کار خود را با نوسان آغاز کرد و توانست در دقایق ابتدایی با رشد نسبی تقاضا در نمادها همراه شود و حدود ۷۰۰ واحد رشد کرد، اما روند صعودی بازار پایدار نبود و بعد از گذشت چند دقیقه در مسیر نزولی قرار گرفت و رفته رفته خریدارانِ بازار، مغلوب قدرت فروشندگان شدند و نقشه سراسر قرمزرنگ شد و روند شاخص تغییر کرد.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ و بعد دو روز بازدهی قابل توجه، در پایان شاخص بورس تهران با افت ۲۳۴۷ واحدی و ایستادن روی سطح یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۸۹۹ واحدی به کار خود خاتمه داد. امروز شاخص کل ۰.۱۷ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۲۹ درصد کاهش داشت.
نمادهای «میدکو»، «خودرو» و «وغدیر» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «فملی»، «شپدیس» و «کچاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند. «سپید»، «خساپا» و «برکت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۳ هزار ۸۹۴ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟ | ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

 

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟ | ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۴۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۳۸۹ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟ | ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار