۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

قول قالیباف به معلمان در روز معلم/ خبر خوش از اجرای تمام و کمال رتبه بندی معلمان از زبان رئیس مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرانیوز، شهرآرانیوز نوشت: محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: در ابتدا فرا رسیدن روز معلم و سالروز شهادت مظلومانه‌ی...

قول قالیباف به معلمان در روز معلم/ خبر خوش از اجرای تمام و کمال رتبه بندی معلمان از زبان رئیس مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرانیوز، شهرآرانیوز نوشت: محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: در ابتدا فرا رسیدن روز معلم و سالروز شهادت مظلومانه‌ی معلم ماندگار انقلاب استاد شهید مطهری را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: معلم معمار توسعه‌ی انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه است. احترام و ارج نهادن به مقام معلم، سرمایه‌گذاری برای پیشرفت یک جامعه است، مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کرد و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز رفع کاستی‌های اجرای قانون رتبه بندی معلمان را در دستور کار دارد. امیدوارم توفیق داشته باشیم تا جامعه‌ی شریف و عزیز فرهنگیان، مجلس یازدهم را یکی از خدمتگزاران خود بداند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین روز ملی خلیج همیشه‌فارس را گرامی می‌دارم و از تمامی دلاوران نیرو‌های مسلح در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران که حافظ صلح و امنیت آب‌های سرزمینی‌اند و مانع زیاده‌خواهی دشمنان این مرزوبوم می‌شوند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار