۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

فوری| مقصد لیوژنر ملیپوش استقلالی لو رفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبروزشی،فوری| مقصد لیوژنر ملیپوش استقلالی لو رفت+جزئیات. در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم ژوپیرلیگ بلژیک، شارلروا در حالی که امیرحسین حسین‌زاده را برخلاف مسابقه قبل در ترکیب نداشت و روی...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبروزشی،فوری| مقصد لیوژنر ملیپوش استقلالی لو رفت+جزئیات. در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم ژوپیرلیگ بلژیک، شارلروا در حالی که امیرحسین حسین‌زاده را برخلاف مسابقه قبل در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید و علی قلی‌زاده را نیز در فهرست نداشت، در ورزشگاه یان برایدل مقابل تیم رده چهارمی کلوب بروژ قرار گرفت. یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده در شرایطی که با دو گل از کلوب بروژ پیش افتادند، در دقایق پایانی نیمه اول گل اول را دریافت کردند و در دقیقه ۵۰ هم برای دومین بار دروازه خود را باز شده دیدند تا برتری آنها خیلی ادامه نداشته باشد. شارلروا این بار هم برای کسب امتیاز در زمین تیم مدعی کلوب بروژ تلاش می‌کرد که با وجود یک اخراجی در دقیقه ۷۴ در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت داد.

شارلروا ۲۷ امتیازی و در رتبه دوازدهم جدول ژوپیرلیگ بلژیک ماند و فرصت صعود به رده یازدهم با برتری در این بازی را از دست داد. امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن ایرانی شارلروا که در چهار هفته گذشته ژوپیرلیگ بلژیک سه بار به عنوان یار جانشین به زمین رفته و در دیدار قبل ۵۸ دقیقه در بازی حضور داشت، مقابل کلوب بروژ تا پایان روی نیمکت نشست و علی قلی‌زاده هم به خاطر عملکرد فنی در لیست این مسابقه قرار نگرفته بود.بعد از طرح اخبار جدی مبنی بر علاقه الاتحاد کلباء، باشگاه اماراتی تحت هدایت فرهاد مجیدی به علی قلی‌زاده، حالا وبسایت وال‌فوت به انتشار خبری جدید در خصوص این بازیکن پرداخته است. این وبسایت با اشاره به عدم درج نام علی قلی‌زاده در لیست بازی این تیم برابر کلوب بروژ توسط سرمربی این باشگاه، مدعی شده قلی‌زاده با پیشنهادهایی از خاورمیانه مواجه شده و این در حالی است که به لطف پاس گل این بازیکن برابر انگلیس در جام جهانی و نمایش در خور تحسینش برابر ولز، انتظارات دیگری از تیم‌های خواهان او می‌رفت.در این مطلب همچنین به امیرحسین حسین زاده نیز اشاره و عنوان شده اگر علی قلی‌زاده بعد از چهار سال قصد جدایی از شارلروا را دارد، وینگر سابق استقلال تنها بعد از شش ماه خواهان ترک این باشگاه شده و از الاتحاد کلباء و تیم سابقش استقلال، به عنوان مقصدهای احتمالی او بعد از جدایی قرضی نام برده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار