۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

اخبار سلامت

صورت چیست؟ و در اولین بازدید خود چه انتظاری دارید!

یک سنت دیرینه در دنیای زیبایی صورت ، فیشال‌ها مزایای مختلفی مانند افزایش رطوبت و ظاهری درخشان‌تر را برای پوست به ارمغان می‌آورند.

صورت چیست؟ و در اولین بازدید خود چه انتظاری دارید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یک سنت دیرینه در دنیای زیبایی صورت ، فیشال‌ها مزایای مختلفی مانند افزایش رطوبت و ظاهری درخشان‌تر را برای پوست به ارمغان می‌آورند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

و واضح تر: چه نوع صورت باید داشته باشید؟

ما را به عنوان یک راهنمای مفید برای کمک به شما در یادگیری اصول اولیه فیشال در نظر بگیرید. در بخش‌های بعدی، متخصصان پوست با تجربه و مشاوران Skincare.com، دکتر مایکل کامینر و دکتر دندی انگلمن، نکاتی را در مورد نحوه آماده شدن برای جلسه صورت، آنچه در طول و بعد از آن تجربه خواهید کرد و برخی از درمان‌های توصیه شده صورت را به اشتراک می‌گذارند.

صورت چیست؟ و در اولین بازدید خود چه انتظاری دارید!

فیشال چیست؟

حتی اگر برای همه ضروری نیست، اما فیشال‌ها می‌توانند ظاهر و بافت پوست شما را تا حد زیادی بهبود بخشند، به‌خصوص اگر گرفتگی داشته باشد. دکتر کامینر می گوید: «صورت معمولی برای لایه برداری، آبرسانی و در برخی موارد باز کردن منافذ مسدود شده طراحی شده است.بیشتر فیشال‌ها شامل یک فرآیند پاک‌سازی و بخاردهی جامع است و به دنبال آن استخراج‌هایی که توسط متخصص تایید شده انجام می‌شود. با این حال، انواع دیگری از فیشال های موجود وجود دارد که چیزی بیش از تمیز کردن، بخار دادن و استخراج استاندارد را ارائه می دهند. از جمله این موارد می توان به لایه برداری شیمیایی، لیزر صورت و فیشال های سبک اشاره کرد. برای کسانی که برای اولین بار اقدام به آرایش صورت می‌کنند، توصیه می‌شود به روش‌های اساسی پایبند باشند تا ببینند پوست شما چگونه واکنش نشان می‌دهد. دکتر کامینر می‌گوید: «اگر می‌خواهید برخی درمان‌های اضافی برای بهبود پوست می‌خواهید، کارهایی مانند لایه‌برداری یا لیزر را می‌توان انجام داد». با متخصص پوست یا زیبایی خود در مورد اینکه چه خدماتی برای شما و پوست شما مناسب است صحبت کنید.

کاندیدای مناسب برای فیشور کیست؟

بر خلاف تصور رایج، فیشال‌ها بیشتر از افرادی که با آکنه یا نشانه‌های پیری دست و پنجه نرم می‌کنند، سروکار دارند. هر فردی، صرف نظر از سن، چهره یا رنگ پوست، باید حذف ناخالصی های مسدود کننده منافذ پوست خود را در اولویت قرار دهد. با این حال، به شدت توصیه می‌شود که برای تعیین مناسب‌ترین و مؤثرترین درمان برای نیازهای منحصر به فرد پوست، قبل از انجام عمل‌های صورت، با یک متخصص پوست واجد شرایط مشورت کنید.

هر چند وقت یکبار باید فیشور کنم؟

به طور معمول، دریافت ماهانه یک جوان کننده صورت بهینه در نظر گرفته می شود، با این حال، ما قویاً از شما می خواهیم که قبل از آن با پزشک خود برای یک پاسخ مناسب و فردی مشورت کنید.

چگونه می توانم برای صورت آماده شوم؟

برای آماده شدن برای آرایش صورت نیازی به انجام کارهای زیادی ندارید، اما برخی از محصولات هستند که ممکن است بخواهید آنها را تا پس از مشاوره با متخصص زیبایی کنار بگذارید. دکتر کامینر می گوید: از رتینول یا هر محصول دیگری که پوست شما را خشک می کند استفاده نکنید. این محصولات می توانند پوست شما را نسبت به صورت حساس تر کنند. قبل از انجام آرایش صورت، توصیه می شود به طور موقت استفاده از رتینول یا محصولات حاوی مواد ضد آکنه مانند اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید را متوقف کنید. این حساسیت احتمالی را به حداقل می رساند و تجربه چهره را دلپذیرتر می کند.

بعد از عمل صورت چه کار کنم؟

هنگامی که اولین چهره خود را تجربه کردید، دستورالعمل های خاصی وجود دارد که باید به آنها پایبند باشید. اول از همه این است که به پوست خود فرصت دهید تا محصولات مورد استفاده در طول درمان را جذب کند و به آن اجازه تنفس دهید. توصیه می شود حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از آرایش صورت خود از آرایش خودداری کنید. اگر متوجه علائم سوزش شدید، یک مه با طراوت صورت مانند مه صورت آب چشمه La Roche Posay Therma می تواند به تسکین و خنک شدن پوست شما کمک کند.

هیدرافیشال

آیا به دنبال درمانی هستید که شامل جراحی یا روش های تهاجمی نباشد؟ به SkinCeuticals HydraFacial نگاه کنید، یک درمان ۵۰ دقیقه ای که شامل لایه برداری، لایه برداری و استخراج با استفاده از محصولات SkinCeuticals است. این فرآیند می تواند به طور موثر مشکلات رایج پوست مانند خطوط ریز، چین و چروک، تغییر رنگ و احتقان را برطرف کند و بهبود قابل توجهی را ارائه دهد.روش کار به این صورت است: درمان با پاکسازی پوست با پاک کننده ملایم SkinCeuticals که آرایش را پاک می کند، قبل از پاکسازی عمیق با SkinCeuticals Simply Clean شروع می شود. پس از پاک کننده، درمان امضای HydraFacial را تجربه خواهید کرد. پس از درمان امضا، یک ماسک سفت کننده و تسکین دهنده دوگانه ۵ تا ۱۰ دقیقه ای با استفاده از ماسک سفت کننده ویتامین C این برند (فقط برای استفاده حرفه ای موجود است)،تونر یکسان کننده و ژل فیتوکورکتیو ارائه می شود. به عنوان آخرین مرحله درمان، C E Ferulic در زیر لایه‌های Triple Lipid Restore 2:4:2 قرار می‌گیرد و Physical Fusion SPF 50 روی تمام صورت، گردن و سینه اعمال می‌شود. در صورت تمایل، می توانید سفارشی سازی بیشتری را با تقویت کننده HydraFacial انتخاب کنید. برای پیدا کردن یک پزشک که SkinCeuticals Hydrafacial را اجرا می کند، می توانید از مکان یاب موجود در وب سایت آنها استفاده کنید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط