۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

سلامت و زیبایی

خانم ها بخوانند | اثر ویتامین C در شادابی پوست + آموزش زیبایی پوست

ویتامین سی یک ماده مغذی است که در بهبود عملکرد سلول‌های پوستی نقش اساسی دارد. این ویتامین قادر است درمان آکنه را تسریع کند و التهاب و لک‌های پوستی را کاهش دهد.

خانم ها بخوانند | اثر ویتامین C در شادابی پوست + آموزش زیبایی پوست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شیوه‌های مختلف استفاده از ویتامین C برای پوست شامل مصرف مکمل‌های غذایی حاوی ویتامین سی، استفاده از محصولات پوستی حاوی این ویتامین، مصرف غذاهای به میزان زیاد حاوی ویتامین سی مانند پرتقال، توت فرنگی، تمشک و غیره است. همچنین می‌توان از راهکارهای دیگر هم بهره برد.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را ذنبال کنید.

 

سرم  های ویتامین C مورد علاقه ما!

ویتامین C یک ماده بسیار مورد علاقه در دنیای مراقبت از پوست است که اغلب در مرکز مجموعه هر علاقه مندان به مراقبت از پوست قرار می گیرد. محبوبیت آن به قدری زیاد است که حتی هر روز ۴ آوریل روز اختصاصی خود را برای جشن گرفتن دارد – روز ملی ویتامین C.

به گفته دکتر مایکل کامینر، متخصص پوست و مشاور متخصص پوست و متخصص پوست Skincare.com، این آنتی اکسیدان قوی برای خنثی کردن رادیکال های آزاد و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از عوامل محیطی ضروری است. در حالی که نباید از آن به عنوان جایگزینی برای ضد آفتاب استفاده شود، اما در صورت استفاده همزمان، ویتامین C و ضد آفتاب یک دفاع ضد پیری قوی ایجاد می کنند. با استفاده از این دوتایی پویا، می‌توانید انتظار محافظت در برابر اشعه‌های مضر UV، رادیکال‌های آزاد و دیگر عوامل محیطی را داشته باشید تا چهره‌ای جوان‌تر و یکدست‌تر داشته باشید. با این سرم های ویتامین C که توسط ویراستاران تایید شده است، از مزایای این ماده مراقبت از پوست فوق ستاره استفاده کنید.

ویتامین c

ویتامین c

فرمول سبک و سریع جذب !

این سرم حاوی ۱۲ درصد ویتامین C، E و اسید سالیسیلیک خالص، دارای فرمول سبک و سریع جذب است که به بهبود مشهود ۳ نشانه اصلی پیری زودرس کمک می کند: لحن، منافذ و خطوط.

ماده ی ضروری در کاهش چین و چروک

SkinCeuticals C E Ferulic یک ماده ضروری در فهرست سرم ویتامین C است. به شدت توسط متخصصان پوست و زیبایی توصیه می شود و محافظت فوق العاده ای در برابر رادیکال های آزاد مخرب ایجاد می کند و ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد.

درخشندگی پوست خودرا افزایش دهید.

با این فرمول مجلل که حاوی ۱۰% ویتامین C و اسید سالیسیلیک است، درخشندگی پوست خود را افزایش دهید و بافت آن را بهبود بخشید. با وجود ترکیبات قوی، سرم غیر کومدون زا به اندازه کافی ملایم برای استفاده روزانه بر روی انواع پوست، حتی حساس است.سرم ویتامین C بازسازی کننده پوست CeraVe حاوی ۱۰٪ ویتامین C خالص (اسید ال اسکوربیک) است که به روشن شدن ظاهر پوست و ایجاد ظاهری نرم، درخشان و سالم کمک می کند.

مزایای سرم LiftActiv 15% ویتامین C را تجربه کنید

این سرم می تواند در عرض ۱۰ روز درخشندگی را افزایش دهد و از نظر علمی ثابت شده است که از پوست در برابر تغییر رنگ ناشی از آلودگی محافظت می کند.ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است و بدن ما نمی‌تواند به خودی خود این ویتامین را تولید کند و باید با مصرف مواد غذایی و داروهای مکمل این ویتامین را به بدن برسانیم تا از فواید ویتامین C بهره‌مند شویم.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط