۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵

سری ذن فون ۸ ایسوس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ معرفی خواهد شد

[ad_1] ایسوس رسما تاریخ معرفی سری بعدی ذن فون را اعلام کرد. به گفته‌ی این شرکت، سری ذن فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهد شد. ایسوس در وب‌سایت خود شمارش معکوس را شروع کرده است که به زمان معرفی این گوشی‌ها ا...

سری ذن فون ۸ ایسوس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ معرفی خواهد شد

[ad_1]

ایسوس رسما تاریخ معرفی سری بعدی ذن فون را اعلام کرد. به گفته‌ی این شرکت، سری ذن فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهد شد. ایسوس در وب‌سایت خود شمارش معکوس را شروع کرده است که به زمان معرفی این گوشی‌ها اشاره دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

ایسوس در تیزرهایی به عملکرد و سایز کوچک اشاره کرده است. شایعات به این موضوع اشاره دارند که ایسوس ذن فون ۸ مینی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. ذن فون ۸ مینی یکی از کوچک‌ترین اعضای خانواده ایسوس به حساب می‌آید که ابعاد جمع‌وجوری دارد.

به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا و بر اساس شایعات، ایسوس سه مدل ذن فون ۸ معرفی خواهد کرد که هنوز اطلاعات زیادی از دو گوشی دیگر این شرکت در اختیار نداریم: پس تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه باید صبر کنیم. البته به احتمال زیاد در طول روزهای آینده اخبار و شایعات بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط