۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲

سامانه tem.mrud.ir | ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ یا لینک سایت وام مستاجران، به نشانی tem.mrud.ir، بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه، می توان جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402 اقدام نمود.

کدام بانک‌ها وام ودیعه مسکن پرداخت می‌کنند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه tem.mrud.ir | ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ را در اندیشه معاصر شرح داده ایم. از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ یا لینک سایت وام مستاجران، به نشانی tem.mrud.ir، بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه، می توان جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ اقدام نمود. از شرایط این وام ودیعه، می توان به متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی، اشاره کرد. کارت ملی و اجاره نامه، نیز از جمله مدارک لازم، برای دریافت این وام می باشد.

وام ودیعه مسکن

سامانه tem.mrud.ir | ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

با توجه به اهمیت دریافت وام ودیعه مسکن، برای مستاجران، در اندیشه معاصر، در رابطه با معرفی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲، نحوه ورود به لینک سایت وام مستاجران و ثبت نام در آن، شرایط و مدارک لازم و میزان مبلغ این وام و همچنین، راهنمای ثبت نام جاماندگان تسهیلات ودیعه مسکن ۱۴۰۲، مطالبی آورده شده است.

کاربران برای ورود به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن باید به آدرس tem.mrud.ir مراجعه کنند.

معرفی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲، به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir، جهت ارائه خدمات در رابطه با ثبت نام و دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، پیگیری درخواست های ثبت نام و اخبار و اطلاعیه های مربوط به آن، از طرف وزارت راه و شهر سازی، طراحی و راه اندازی شده است. در این قسمت به معرفی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir پرداخته شده است.

 

ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۲، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

 

متقاضیان، دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، می توانند در مهلت زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن، اقدامات لازم را برای ثبت نام در لینک سایت وام اجاره خانه انجام دهند. همچنین، در پایان این بخش، لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir اختصاص به ثبت نام وام ودیعه مسکن نداشته، بلکه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوط به آن نیز از طریق این سایت، امکان پذیر می باشد.

 

افرادی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه tem.mrud.ir، برای بهره مندی از تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، به لینک زیر مراجعه نمایید.

نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ در سامانه tem.mrud.ir

مستاجران، جهت دریافت وام ودیعه مسکن۱۴۰۲، برای ثبت نام، در سامانه tem.mrud.ir، می بایست مراحلی را طی نمایند. در ادامه، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ در سامانه tem.mrud.ir، توضیحات لازم آورده شده است.

 

افراد متقاضی، جهت شرکت در طرح نهضت ملی مسکن، می توانند برای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، به صورت آنلاین، از طریق سایت tem.mrud.ir​، اقدام نمایند.

 

۱ جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن، می بایست ابتدا، وارد سایت tem.mrud.ir شوید. سپس، از نوار بالای صفحه، گزینه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه را انتخاب نمایید.
۲ در این قسمت، قوانین و مقررات مربوط به ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن، برای شما نمایش داده می شود؛ پس از مطالعه دقیق، بر روی گزینه سبز رنگ متن بالا را مطالعه کردم و می پذیرم، کلیک کنید.

۳ در این صفحه، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را بزنید.

۴ در این مرحله، مشخصات فردی خود را وارد نموده و سپس، گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید

۵ در این مرحله، برای افزودن افراد تحت تکفل، بر روی به علاوه سبز رنگ کلیک نمایید و سپس، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

۶ سپس، جهت تایید شماره همراه، یک کد تایید برای تلفن همراه شما ارسال می شود که می بایست آن کد را در کادر مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه تایید را بزنید.

۷ در نهایت، در صورتی که اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده باشد، پیغام زیر، برای شما نمایش داده می شود.

همچنین، بهتر است برای ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ tem.mrud.ir، به ویژه ثبت نام جاماندگان، از نسخه به روز رسانی شده مرورگر فایرفاکس استفاده کنید و از زدن دکمه بازگشت در طول مراحل ثبت نام خودداری نمایید.

 

افرادی که قصد شرکت در طرح مسکن ملی را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه tem.mrud.ir، برای ثبت نام طرح مسکن ملی، اقدام نمایند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط