۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

اجتماعی

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان+ ورود سریع به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

سایت ال تی ام اس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان+ ورود سریع به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هر گروه شغلی برای با خبر شدن از اطلاعات شغلی خود و برای دیدن جزئیات کاری خود نیاز به یک سایتی دارد که برای فرهنگیان این سایت ال تی ام اس نام دارد. فرهنگیان عزیز برای مشاهده جزئیات بیشتر میتوانند اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند

آدرس جدید سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

فرهنگیان گرامی در سراسر کشور توجه داشته باشند که نشانی رسمی سایت ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ به آدرس، ltms.cfu.ac.ir تغییر یافته است. برای ورود مستقیم به سایت ضمن خدمت فرهنگیان (جدید) با کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا ورود با نسخه ضمن خدمت فرهنگیان موبایل سامسونگ، آیفون و … می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ضمن فرهنگیان itms لینک زیر را انتخاب کنید: (حتما فیلتر شکن خود را خاموش کنید)

ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

با توجه به این راهنما می توانید وارد سایت سامانه ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به نشانی ltms.cfu.ac.ir شوید. سامانه ضمن خدمت فرهنگیان که سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان است، تنها مرجع رسمی و قانونی با آدرس اینترنتی ltms.cfu.ac.ir می باشد.

معلمان و فرهنگیان

معلمان و فرهنگیان

ورود به سامانه ltms

گام اول: برای ورود مستقیم به سایت ltms لینک ورود را انتخاب کنید.

گام دوم: بعد از ورود به سایت اصلی ضمن خدمت فرهنگیان، از میان گزینه های موجود، گزینه «ضمن خدمت» را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، می توانید گزینه فهرست دوره های ضمن خدمت را انتخاب کرده و لیست دوره ها را مشاهده نمایید.

گام سوم: برای ورود به هریک از بخش های سامانه ضمن خدمت فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور خواهید داشت. نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر ورود فراگیران وارد کنید. نام کاربری همان کد ملی است و پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، می توانید در دوره های مورد نظر خود ثبت نام کنید.

دریافت رمز عبور ورود به سامانه جامع ضمن خدمت فرهنگیان

ممکن است برخی از افراد بعد از ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان‏، رمز ورود به سامانه را فراموش کنند. در صورت مواجه شدن با این مشکل می بایست به صفحه اصلی سایت ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.cfu.ac.ir مراجعه نمایید و با توجه به شرایط خود یکی از دو گزینه “فراموش کردن رمز فراگیران” و یا “فراموش کردن رمز مدیران” را انتخاب کنید. در صورت انتخاب گزینه “فراموش کردن رمز فراگیران” صفحه ای مانند تصویر ذیل برای شما نمایان می گردد که لازم است در هر کدام از کادرهای مربوطه‏، کد پرسنلی، شماره همراه (موبایل )، کد ملی و کد امنیتی موجود در صفحه را برای تغییر و یا بازیابی رمز عبور درج نمایید.

شرایط ثبت نام متقاضیان مدرس

ضوابط و شرایط مدرسان مراکز آموزشی دوره های کوتاه مدت

پرسنل آموزش و پرورش برای کسب عنوان مدرس دوره های کوتاه مدت لازم است شرایط زیر را دارا باشند:

استخدام پیمانی و رسمی آزمایشی یا قطعی
داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته تخصصی مرتبط
حداقل سابقه خدمت ۵ سال
مرتبط بودن رشته تحصیلی با موضوع درسی مورد تدریس

در صورت داشتن شرایط فوق پیش از شروع ثبت نام به نکات زیر به دقت توجه فرمایید:
پس از تکمیل فرم ثبت نام سیستم امتیاز شما را محاسبه و در صورت کسب امتیاز لازم، ثبت نام موقت شما را اعلام می نماید.
پس از ثبت مدارک بایستی با دردست داشتن اصل مدارک به مسئول آموزشهای کوتاه مدت منطقه مورد نظر که در فرم ثبت نام مشخص کرده اید، مراجعه نمایید.
در خواست شما توسط مسئول آموزشهای کوتاه مدت و حراست منطقه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید نهایی اطلاعات شما به عنوان مدرس منطقه ای به بانک مدرسان اضافه می گردد.

تذکر:

جهت پیگیری نتیجه درخواست خود می توانید از طریق همین سامانه اقدام نمایید.
مجوز مدرس منطقه ای جهت تدریس، فقط در منطقه مورد تقاضا معتبر می باشد
مدرس منطقه ای در صورت کسب میانگین لازم نمرات ارزشیابی دوره های تدریس شده و تایید اداره برنامه ریزی استان و تایید حراست استان درجه وی به مدرس استانی ارتقا خواهد یافت . مدرسان استانی مجوز تدریس در سطح استان را خواهند داشت .
مدرس استانی در صورت کسب میانگین لازم نمرات ارزشیابی دوره های تدریس شده در سطح استان و تایید مرکز برنامه ریزی کشور و تایید حراست وزارت متبوع درجه وی به مدرس کشوری ارتقا خواهد یافت . مدرسان کشوری مجوز تدریس در سطح کشور را خواهند داشت .
درجه مدرسی پس از هر دوره تدریس مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت بدست نیاوردن میانگین نمره ارزشیابی لازم در دو دوره تدریسی ، درجه مدرسی یک درجه نزول خواهد کرد.
در صورتیکه درجه مدرسی منطقه ای از دست داده شود ،‌نام مدرس از لیست بانک مدرسان خارج شده و اجازه تدریس در هیچ دوره ای به مدرس داده نخواهد شد.
کلیه فرآیندهای فوق بطور هوشمند توسط سامانه انجام می پذیرد.

مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

برای انجام بهینه هر کاری، داشتن انگیزه انجام آن کار از الزامات است. ممکن است برای فرهنگیان عزیز سوال پیش آید که شرکت در این دوره ها به چه دردی میخورد؟ در پاسخ باید بگوییم یکی از مهم ترین فواید شرکت در این دوره ها، افزایش حقوق فرهنگیان است که در صورت گذراندن ۱۰۰۰ ساعت آموزشی، اعمال خواهد شد. از دیگر فواید شرکت در این دوره، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

افزایش رتبه
افزایش شانس جهت انتقال به سمت معاون یا مدیر مدرسه
نقل و انتقال راحت تر
اولویت بالاتر برای تدریس
افزایش شانس برای معلم نمونه شدن

چند نکته در مورد دوره ضمن خدمت فرهنگیان

در دوران ۳۰ سال خدمت حداکثر ساعات قابل اعمال در حکم کارگزینی ۱۰۰۰ ساعت یعنی ۵۰۰ امتیاز است.
هر سال ۲۰۰ ساعت برای سازماندهی در مراکز غیر دولتی قابل اعمال است.
هر سال برای ارزشیابی ۴۰ ساعت لازم است.
چون این امتیاز در حق شاغل اعمال میشود فقط در پایان سال یعنی در حکم فروردین اعمال می شود.

در سال رتبه بندی به چه میزان ساعت ضمن خدمت نیاز است؟

پایه حرفه ای ۱۸۰ ساعت نیاز است
ارشد حرفه ای ۱۵۰ ساعت نیاز است
خبره حرفه ای ۱۲۰ ساعت نیاز است.
عالی حرفه ای ۱۰۰ ساعت نیاز است.

پایان هر سال کارگزینی ادارات، گزارش ضمن خدمت را از سایت ltms دریافت و در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال می کند. در واقع هر یک ساعت ضمن خدمت، شامل نیم امتیاز است که در حق شاغل و در حکم کارگزینی محاسبه می گردد که افزایش حقوق را در پی دارد.

برخی از ثمرات شامل:

افزایش حقوق
ارتقای رتبه شغلی
معلم نمونه
رتبه بندی
اعزام به خارج

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط