۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

اجتماعی

سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی|+ ورود به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

برای دیدن فیش حقوقی چیکار کنم؟

دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برای دریافت و مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان افراد میتوانند وارد چه سایتی شوند و پاسخ سولات فیش حقوقی را در سایت اندیشه معاصر مطالعه کنند.برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید ونظرات خودرا با ما در میان بگذارید

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی می توانید با وارد شدن به سایت eservices.tamin.ir و انتخاب دکمه ورود به سامانه وارد بخش دریافت فیش حقوقی شوید. در این بخش با وارد کردن نام کاربری که همان کد ملی شما می باشد و همچنین رمزی که توسط شما تعریف شده است وارد سامانه دریافت فیش تامین اجتماعی شوید. ما برای راحتی شما در این بخش لینک ورود به بخش دریافت فیش را قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی آن وارد سامانه شوید.

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی ابتدا باید وارد سامانه eservices.tamin.ir شوید و مطابق تصویر زیر از بخش منو این سایت گزینه مستمری بگیران > فیش  مستمری بگیران > مشاهده فیش  مستمری بگیران را انتخاب کنید.

مشاهده فیش مستمری بگیران تامین اجتماعی

با انتخاب این گزینه صفحه زیر ظاهر خواهد شد که با استفاده از کد ملی و رمز عبور می توانید وارد سامانه شوید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید نگران نباشید چون می توانید با انتخاب گزینه ورود از طریق دولت من تنها با شماره تلفن همراه خود وارد سامانه شوید. توجه داشته باشید که شماره تلفن باید به نام خود شما باشد.

فیش حقوقی

فیش حقوقی

نحوه ثبت نام و بازیابی گذرواژه در سیستم غیر حضوری :

نکات قابل توجه:

– توجه داشته باشید شماره تلفن همراه وارد شده صرفاً می بایست متعلق به شخص شما( مستمری بگیر محترم) باشد. در غیر اینصورت جهت فعال سازی کاربری مراجعه به شعبه الزامی می باشد.

– در قسمت سوالات امنیتی میبایست هر سه سوال متفاوت را با پاسخ های متفاوت وارد نمائید.

– مستمری بگیر گرامی در حفظ و نگهداری رمز (گذر واژه ) خود دقت نمائید، مسئولیت افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از آن بعهده شما می باشد.

– این خدمت رایگان و به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

بازیابی گذرواژه:

درصورت فراموشی گذرواژه خود، همانطور که در شکل مشخص است کافیست پس از ورود به سیستم روی دکمه ورود به سامانه کلیک نمائید :

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط