۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

زمان فروش نقدی مرحله سوم دیگنیتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، میر منصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: احتمال اجرای طرح فروش نقدی مرحله سوم خودروی دیگنیتی در شهریور ماه وجود دارد و به زودی زمان عرضه مجدد خودرو دیگنیتی بهمن اطلاع رسانی خواه...

زمان فروش نقدی مرحله سوم دیگنیتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، میر منصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: احتمال اجرای طرح فروش نقدی مرحله سوم خودروی دیگنیتی در شهریور ماه وجود دارد و به زودی زمان عرضه مجدد خودرو دیگنیتی بهمن اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجایی که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی گروه بهمن است، به منظور تحقق این امر بر خود واجب دانستیم تا عرضه این محصول را پس از اطمینان کامل از تحقق در تحویل به موقع محصولات انجام دهیم. وی اضافه کرد فعلا هیچ گونه صحبتی پیرامون افزایش قیمت خودروی دیگنیتی تایید نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

مشخصات فنی دیگنیتی

کراس اوور دیگنیتی پرایم محصول جدید گروه بهمن بوده که در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix۵ است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می‌شود. این کراس‌اوور ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی دارد و در دسته کراس‌اوور‌های سایز متوسط رده بندی می‌شود

دیگنیتی یا همان دانگ فنگ ix۵ با پیشرانه SFG۱۵T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۱٫۵ لیتری توربو است و ۱۴۷ تا ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می‌شود.

زمان فروش نقدی مرحله سوم دیگنیتی+ مشخصات فنی دیگنیتی بهمن

زمان فروش نقدی مرحله سوم دیگنیتی

در این خودرو از امکاناتی، چون کنترل پایداری هوشمند، کنترل ایستایی در سر بالایی و سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، ورود بدون کلید، کلیس استارتر، سقف پانوراما، سنسور باران، سنسور پارک چلو و عقب، گرمکن آینه، تهویه اتوماتیک با دکمه‌های لمسی، حالات رانندگی مختلف و … بر خوردار هستید.

نزدیک‌ترین رقیب کراس اوور دیگنیتی در بازار را باید چری تیگو ۷ بدانیم. همانند بسیاری از خودرو‌های چینی ساخته شده طی چندسال اخیر، کراس اوور دیگنیتی نیز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است، اما استفاده از جعبه دنده اتوماتیک با ضرایب پیوسته، این خودرو را در دسته کراس اوور‌های اقتصادی قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار