۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸

ریگی آبادانی بازداشت شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ “حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت. دستگیری سارق فراری د...

ریگی آبادانی بازداشت شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ “حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری سارق فراری در آبادان

وی ادامه داد: در این راستا مأمورین کلانتری۱۳قدس آبادان  با بررسی صحنه‌های سرقت و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق خشن و حرفه‌ای که به مدت دوسال متواری بوده ودارای چهار فقره حکم محکومیت از اجرای احکام کیفری بود و بارها از طریق رودخانه یانخلستان توانسته بود از دستان پلیس فرار کند را در جزیره مخوف شادمانی آبادان شناسایی کنند.

دستگیری عبدالمالک ریگی

رئیس پلیس آبادان  با بیان اینکه ماموران کلانتری۱۳قدس پس از هماهنگی با مقام قضائی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند، اظهار داشت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب بود در بازجویی اولیه به ۱۲فقره انواع سرقت  اقرار کردوپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

گفتنی است دستگیری این متهم باعث خوشحالی شهروندان آبادانی شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار