۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶

دستگیری عامل شهادت دو مامور پلیس دزفول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزنامه تعادل، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شهادت دو مامور پلیس (علی غلامی و سلمان غریبی) در دوم مردادماه امسال در شهرستان ایذه که در آن عملیات یکی از عاملان ...

دستگیری عامل شهادت دو مامور پلیس دزفول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزنامه تعادل، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شهادت دو مامور پلیس (علی غلامی و سلمان غریبی) در دوم مردادماه امسال در شهرستان ایذه که در آن عملیات یکی از عاملان به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر متواری شده بود، دستورات ویژه برای دستگیری قاتل فراری صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی محل اختفای قاتل هر دو شهید را در شهرستان دزفول شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با همکاری پلیس نوپو و انتظامی دزفول او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یکی از بستگان قاتل که اقدام به اختفای او کرده بود، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند، بدانند پلیس قاطعانه و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط