۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

خبر فوری از یارانه این ماه؛ علت واریز نشدن یارانه فروردین ۱۴۰۳ دهک اول تا سوم مشخص شد؟

در این گزارش بخوانید: علت واریز نشدن یارانه فروردین ۱۴۰۳ دهک اول تا سوم مشخص شد؟

سایت دهک بندی یارانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، براساس جدول زمانبندی پرداخت یارانه ها و مستمری ها بیست و پنجم هر ماه یارانه دهک های اول تا سوم که به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان است پرداخت می شود.

با وجود گذشته ۲ روز از زمان مقرر پرداخت یارانه ها برخی از افراد در دهک های اول تا سوم به رسانه خبری اینتیتر اعلام کرده اند که هنوز یارانه خود را دریافت نکردند.

علت واریز نشدن یارانه فروردین ۱۴۰۳ دهک اول تا سوم مشخص شد؟

براساس روال ماه های گذشته معمولا سازمان هدفمندی یارانه ها روز ۲۵ یارانه را به حساب ها واریز می کند و این مبلغ روز ۲۶ قابل برداشت است. اگر تاکنون یارانه خود را دریافت نکردید پیشنهاد می کنیم که استعلام دهک یارانه خود را بگیرید شاید دهک تغییر کرده باشد. لازم به ذکر است دهک های چهارم تا هفتم یارانه خود را روز سی ام هر ماه دریافت می کنند.

نحوه استعلام دهک یارانه

استعلام از طریق سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: متقاضیان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت دهک بندی خود به سامانه حمایت به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir / مراجعه کنند. با ورود به سامانه دهک بندی خانوار امکان بررسی و پیگیری واریز یارانه معیشتی برای افراد وجود دارد.

استعلام دهک خانوار از طریق شماره گویا: برای استفاده از این روش متقاضیان باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن شان را وارد کنند. به این ترتیب می توانند از دهک خود مطلع شوند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط