۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

خبر داغ از سرمربی جدید استقلال و بمب نقل و انتقالات استقلالی ‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، استقلال، نقل و انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم از مهم‌ترین خبرهای این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران است. با منتفی شدن حضور ریکاردو ساپیتو در استقلال، بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال خ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، استقلال، نقل و انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم از مهم‌ترین خبرهای این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران است. با منتفی شدن حضور ریکاردو ساپیتو در استقلال، بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال خبرساز شده است و هواداران و بازیکنان استقلال منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند. استقلال که فصل گذشته را با حواشی و مشکلات بسیاری به پایان رساند، برای فصل جدید، برنامه‌های جدیدی دارد. زمان معرفی سرمربی جدید استقلال و پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو مشخص شد.

بازیکن استقلال پس از مذاکره دوباره با مسئولان این باشگاه برای فصل آینده هم با استقلال به توافق رسید.

ابوالفضل جلالی، مدافع تیم استقلال در این تیم ماندگار شد.

جلالی که پس از پایان دیدار فینال جام حذفی و شکست استقلال در این بازی قرارداد خود را یک طرفه با این تیم فسخ کرده بود پس از مذاکره دوباره با مسئولان این باشگاه برای فصل آینده هم با استقلال به توافق رسید.

مدافع ملی‌پوش استقلال که در زمان ساپینتو در این تیم کم‌تر به میدان رفت حالا با جدایی این مربی تصمیم به ماندن در جمع آبی‌پوشان گرفته است.

سرمربی جدید استقلال کیست؟
برنامه سفر سرپرست باشگاه استقلال به تعویق افتاد. حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال قرار بود بعدازظهر روز گذشته برای انجام مذاکرات با ۲ مربی ایتالیایی و اسپانیایی راهی دبی شود. با این حال، برنامه کریمی دستخوش تغییرات شده و او برنامه سفرش را زمان دیگری موکول کرد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است فردا مجمع باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف کادر مدیریت این باشگاه برگزار شود و به نظر می‌رسد به همین خاطر سفر خارجی کریمی به تعویق افتاده است.

گفته می‌شود برخی مذاکرات برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال در تهران پیگیری خواهد شد و اگر توافقی حاصل نشود، آبی‌ها گزینه‌های داخلی را فعال می‌کنند.

توضیحات کریمی درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید طی یکی دو روز آینده سرمربی آبی‌پوشان انتخاب خواهد شد.
حجت کریمی در حاشیه مراسم درگذشت خواهر امیرقلعه‌نویی درباره وضعیت انتخاب سرمربی استقلال اظهار کرد: وضعیت سرمربی تیم در این یکی دو روز مشخص می‌شود. هم گزینه ایرانی و هم گزینه خارجی داریم و این اسامی که منتشر شده، هیچکدام درست نیست. مربی خارجی اگر قرار باشد انتخاب شود، ابتدا باید به ایران بیاید و این‌گونه نیست به کشور دیگری برویم و قرارداد ببندیم. باشگاه استقلال بزرگ است و مربی خارجی باید بیاید باشگاه را ببیند و بعد درباره قرارداد صحبت شود.

او درباره مطالبات ساپینتو و شکایت این مربی به فیفا گفت: چرا باید شکایت کند؟ او ۲۰۰ هزار دلار طلب دارد که از طریق بانک شهر کارش انجام شده است و ان‌شاءالله پرداخت می‌شود.

کریمی درباره اظهارنظر پادوانی مبنی بر اینکه پولی از استقلال نگرفته است، عنوان کرد:‌ رسیدش امروز از سایت باشگاه منتشر خواهد شد. همه خواهند دید. متاسفانه از وقتی آمدیم، شیطنت زیاد دیدیم و دشمن زیاد داریم. کسانی می‌خواهند بیایند و ما هم راه را آماده کرده‌ایم.

او درباره اختلاف نظر بین سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش گفت: این دو نهاد با هم هماهنگ هستند و ان‌شاءالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

کریمی در پایان در پاسخ به این سوال که یکشنبه در مجمع حضور خواهید داشت؟ بیان کرد: نمی‌دانم. هر چه قسمت باشد.

العین به‌دنبال بازیکن استقلال
باشگاه العین امارات در آستانه جذب محمد محبی ستاره استقلال در فصل قبل است.

محمد محبی در فصلی که گذشت به صورت قرضی در استقلال بازی کرد و یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم بود.

درخشش محبی در استقلال باعث شده است تا مورد توجه تیم العین امارات قرار بگیرد.

سایت اسپورت ۳۶۰ امارات اعلام کرد که باشگاه العین در آستانه توافق با باشگاه سانتا کلارا و جذب محمد محبی است.

این روزنامه اماراتی نوشت که باشگاه العین با عمر اتزیلی، بازیکن سرزمین‌های اشغالی هم به توافق نهایی رسیده است تا در صورت جذب محبی زوج خط حمله تیم را تشکیل دهند.

علت تعویق مجمع انتخاباتی استقلال چیست؟

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی در مورد دلیل تعویق برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

حسین امیررحیمی، سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به برگزاری مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: مجامع دو باشگاه در روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه تشکیل شد، اما از آنجایی که جمع‌بندی نهایی افرادی که قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه باشند انجام نشده است، برگزاری مجامع به روز یکشنبه ۲۱ خردادماه موکول شد.

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: بر این اساس مجمع استقلال ۱۰ صبح و مجمع پرسپولیس ساعت دو ظهر یکشنبه برگزار خواهد شد. اما اینکه در روز یکشنبه به نتیجه برسد یا خیر از سطوح کارشناسی خارج شده است و در اختیار وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی است.

بر اساس این گزارش، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه برگزار شد اما به نتیجه نرسید. بر این اساس حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، اعلام کرد که امروز صبح در مجمع باشگاه استقلال حضور پیدا کردم و علیرغم فوریت لازم در تعیین تکلیف مدیریت باشگاه‌ها و آمادگی برای انتخاب هیات مدیره جدید بر اساس نتیجه عملکرد کمیته نظارت مشترک که حاصل بررسی رزومه و انجام مصاحبه با ۲۸ نامزد عضویت هیات مدیره بود، به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط