۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

حکم کمیته انضباطی جدول گلزنان را هم تغییر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جدا از آنکه با حکم کمیته انضباطی، نتیجه سه بازی گل گهر مقابل استقلال و سپاهان و پیکان تغییر کرد و بازنده شدن شاگردان امیر قلعه‌ نویی در این سه دیدار، باعث سقوط آنها به رده هشتم جدول شد، سازمان لیگ ...

محرومیت این ستاره دردسر ساز شد / اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی/ حق پرسپولیس با این رای پایمال شد / درخواست تجدید نظر پرسپولیس از کمیته انضباطی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جدا از آنکه با حکم کمیته انضباطی، نتیجه سه بازی گل گهر مقابل استقلال و سپاهان و پیکان تغییر کرد و بازنده شدن شاگردان امیر قلعه‌ نویی در این سه دیدار، باعث سقوط آنها به رده هشتم جدول شد، سازمان لیگ گلهای زده شده در این سه بازی را هم حذف کرده است.

بازی گل گهر و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی پیکان و گل گهر هم که امین پورعلی زننده تک گل بازی بود که گل او طبیعتا پاک خواهد شد اما مهمترین خروجی حکم کمیته انضباطی، به بازی گل گهر مقابل سپاهان برمی‌گردد.

دیداری که با نتیجه ۲-۴ به سود گل گهر به پایان رسید. در آن بازی، جدا از دبل مهدی تیکدری برای گل گهر، سعید صادقی یکی از گلزنان آن بازی بود که با توجه به پاک شدن گل این بازیکن در آن بازی، صادقی را باید یک بازیکن ۳ گله حساب کرد نه ۴ گله. صادقی هفته اول و در بازی مقابل تراکتور دبل کرده بود و مقابل شهرخودرو هم موفق به گلزنی شده بود.

دیگر بازیکنی که از تغیبر نتایج بازیهای گل گهر به لحاظ فردی ضرر کرده دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن سپاهان است که در بازی مقابل گل گهر هر دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود اما حالا فقط یک گل زده در کارنامه او دیده می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط