۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

جدید ترین خبر از جدول گلزنان استقلال+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورشی،جدید ترین خبر از جدول گلزنان استقلال+جزئیات. مصاف تیم‌های استقلال و ملوان با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان ریکارد ساپینتو به پایان رسید. استقلالی ها که دو بازی متوالی مقابل تراکتور...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورشی،جدید ترین خبر از جدول گلزنان استقلال+جزئیات. مصاف تیم‌های استقلال و ملوان با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان ریکارد ساپینتو به پایان رسید. استقلالی ها که دو بازی متوالی مقابل تراکتور و سپاهان شکست خورده بودند دوباره بعد از هفته سیزدهم که صنعت نفت را شکست دادند طعم پیروزی را با چهار گل چشیدند.

نکته جالب توجه در این بازی گلزنی محمد محبی مهاجم چهار گله استقلال بود که حالا با ۵ گل در صدر جدول گلزنان تیم استقلال ایستاده داده است. تا پیش از دیدار هفته هفدهم یامگا و محبی مشترکاً در بالای این جدول بودند.

همچنین امیر ارسلان مطهری با سه گل زده پس از کوین یامگا چهار گله قرار دارد. مطهری۲ گل قبلی اش را به سپاهان و پرسپولیس زده بود. روزبه چشمی نیز از جمع یک گل های استقلال جدا شد و حالا با دو گل زده در رده چهارم جدول گلزنان تیم استقلال قرار دارد. چشمی اولین گلش را در دربی به پرسپولیس زده بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط