۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵

ثبت نام خودروی شاسی بلند در طرح فروش فوری ایران خودرو شروع شد | قسطی بخرید با ۱۸۸ میلیون تومان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فروش فوری ایران خودرو به‌معنای فروش خودروهای تولید شده توسط شرکت ایران خودرو در زمان کوتاه و با شرایط مناسب است. این نوع فروش معمولاً در شرایطی اتفاق می‌افتد که شرکت نیاز به رفع موجودی بالا یا تسر...

فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،فروش فوری ایران خودرو به‌معنای فروش خودروهای تولید شده توسط شرکت ایران خودرو در زمان کوتاه و با شرایط مناسب است. این نوع فروش معمولاً در شرایطی اتفاق می‌افتد که شرکت نیاز به رفع موجودی بالا یا تسریع فروش دارد.

در این حالت، شرکت ممکن است با ارائه تخفیف‌ها، تسهیلات و پیشنهادات ویژه به مشتریان، سعی در تحریک خرید و فروش سریع خودروهای خود داشته باشد. این می‌تواند باعث افزایش جذابیت فروش و تعداد خریداران شود. در ادامه در سایت اندیشه معاصر جدیدترین خبر از طرح فروش فوری ایران خودرو را میخوانید.

گروه صنعتی ایران‌ خودرو شرایط ویژه فروش در آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک را نیز در آبان‌ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.در این شرایط، پیکاپ فوتون تونلند G7 با قسطی برای علاقه‌مندان در دسترس قرار دارد.

قیمت اعلام شده این پیکاپ حدود ۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان است. پیش‌پرداخت اول برای خرید پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک تقریباً ۱۸۸ میلیون تومان است.

در تاریخ دوم آذرماه ۱۴۰۲، چکی به مبلغ تقریبی ۳۷۷ میلیون تومان از مشتریان دریافت می‌شود. متقاضیان می‌توانند پیش‌پرداخت دومی را نیز ارائه داده و مبلغ اقساط را کاهش دهند. این پیش‌پرداخت تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ از مشتریان دریافت می‌شود و مبلغ آن ۴۵۰ میلیون تومان است. زمان بازپرداخت مابقی قیمت خودرو بین یک الی سه سال تعیین شده است، اما با ارائه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی، مدت اقساط تا ۴ سال افزایش خواهد یافت.

در صورت عدم پرداخت پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی، تحویل خودرو در دی‌ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با ارائه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی، خودرو یک ماه زودتر در آذرماه ۱۴۰۲ تحویل داده خواهد شد.

همچنین، متقاضیان با عدم پرداخت پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی، سود مشارکت ۵ درصدی و سود انصراف ۲ درصدی را بهره‌مند خواهند شد. جریمه تاخیر در تحویل خودرو در صورت تحویل آن در آذرماه ۱۴۰۲، معادل ۲.۵ درصد ماهانه خواهد بود. در صورت تحویل در دی‌ماه ۱۴۰۲، جریمه‌ای محاسبه نخواهد شد و جایگزین آن سود مشارکت و ۱ درصد سالیانه خواهد بود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط