۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

ثبت نام ایران خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰/ لینک و نحوه ثبت نام ایران خودرو+قیمت خودروهای ارائه شده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام ایران خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ آغاز شد و ایران خودرو در جدیدترین برنامه پیش فروش خود اقدام به عرضه ۷ خودروی محبوب مشتریان نموده است. ثبت نام ایران خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۰ تنها با مراجعه به سا...

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام ایران خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ آغاز شد و ایران خودرو در جدیدترین برنامه پیش فروش خود اقدام به عرضه ۷ خودروی محبوب مشتریان نموده است. ثبت نام ایران خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۰ تنها با مراجعه به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و به صورت غیرحضوری صورت می پذیرد. برای ثبت نام خودروهای ایران خودرو به تفکیک نوع خودرو با عنوان لینک ثبت نام تارا دستی،‌لینک ثبت نام سورن پلاس، لینک ثبت نام رانا پلاس و لینک ثبت نام رانا پلاس با سقف شیشه‌ای، لینک ثبت نام دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و لینک ثبت نام پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با موعد تحویل یکساله تنها ۳ روز فرصت داده شده است. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از مهلت ثبت نام ایران خودرو ۲۸ دی، نحوه ثبت نام ایران خودرو، لینک ثبت نام ایران خودرو، خودروهای ارائه شده در پیش فروش جدید ایران خودرو ۲۸ دی، قیمت خودروهای ایران خودرو، تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو، لینک اسامی برندگان ایران خودرو، زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۰ و آخرین تغییرات قیمتی خودروهای این خودروساز.


بیشتر بخوانید:

ثبت نام سایپا امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰/ لینک ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه دی ۱۴۰۰+مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

یک خبر خودرویی:

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰/ اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد ملی+ زمان واریز وجه و تحویل خودرو


ثبت نام ایران خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰

ثبت نام در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ بیست و هشتم دی ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ سی ام دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.


لینک ثبت نام ایران خودرو پیش فروش ۲۸ دی

ثبت نام ایران خودرو 28 دی

متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


محصولات ایران خودرو در پیش فروش دی ماه ۱۴۰۰

تارا دستی،‌ سورن پلاس، رانا پلاس و رانا پلاس با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در این طرح عرضه می‌شود.


زمان قرعه کشی ایران خودرو دی ماه ۱۴۰۰

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی که با حضور نمایندگان نهادهای ناظر روز شنبه دوم بهمن ماه برگزار می شود، انتخاب خواهند شد.

ثبت نام ایران خودرو 28 دی

مراسم قرعه‌کشی از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.


نتایج قرعه کشی ایران خودرو پیش فروش دی ماه ۱۴۰۰

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو در سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir پس از تائید نهادهای رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.


قیمت خودروهای ایران خودرو ۲۸ دی

 

Screenshot 2022-01-17 172524


موعد تحویل ایران خودرو پیش فروش دی ماه ۱۴۰۰

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها یکساله خواهد بود.‌

ثبت نام ایران خودرو 28 دی


مهلت واریز وجه ایران خودرو

مشتریانی که نامشان در قرعه‌کشی انتخاب می‌شود ۳ روز مهلت خواهند داشت نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. عدم واریز وجه به‌منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و نفرات لیست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.


سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

ثبت نام ایران خودرو 28 دی


قیمت محصولات ایران خودرو ۲۸ دی ۱۴۰۰

مدل خودرو قیمت جدید (تومان)
پژو پارس ۴۰۵ دوگانه سوز ۱۴۵.۷۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۹.۳۰۰.۰۰۰
پژو پارس بنزینی ۱۶۴.۹۰۰.۰۰۰
پژو پارس دوگانه سوز ۱۷۱.۲۰۰.۰۰۰
پژو پارس ال ایکس ۱۷۱.۴۰۰.۰۰۰
سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۱۵۵.۹۰۰.۰۰۰
سمند ال ایکس ۱۵۵.۶۰۰.۰۰۰
سورن پلاس ۲۴۰.۴۰۰.۰۰۰
رانا پلاس ۲۱۲.۲۰۰.۰۰۰
رانا پلاس با موتور TU5P)) ۲۲۷.۶۰۰.۰۰۰
دنا (با کروز کنترل) ۲۰۳.۴۰۰.۰۰۰
دنا پلاس ۲۲۵.۳۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ ۳۳۶.۱۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۳.۹۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷i دستی (هیدرولیک) ۲۰۶.۵۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷i دستی (فرمان برقی) ۲۱۳.۱۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷i فرمان برقی ( سقف شیشه‌ای) ۲۳۳.۵۰۰.۰۰۰
هایما S7 پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۶۷۵.۰۰۰.۰۰۰
هایما S5 توربوشارژ با گیربکس AT6 ۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰
تارا دستی ۲۹۰.۴۷۹.۰۰۰
تارا اتوماتیک ۴۱۵.۰۰۰.۰۰۰

نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو ۲۸ دی ۱۴۰۰

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

ثبت نام ایران خودرو 28 دی

 


شرایط پیش فروش و ثبت نام ایران خودرو ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه میباشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.

۳ .ثبتنام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی دارای اعتبار(حداقل پایه سوم) الزامی میباشد.

۴ .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

۶ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸ .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۰۰۰,۱کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۱۱ .خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.


شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو 28 دی

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باش

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار