۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰/ اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد ملی+ زمان واریز وجه و تحویل خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد و اسامی برندگان سایپابا کدرهگیری و کدملی پس از تائید نهادهای رسمی در سایت سایپا منتشر می شود و شما متقاضیان قرعه کشی سایپا می توانید در همین خبر لیس...

قیمت خودروهای سایپا 25 فروردین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد و اسامی برندگان سایپابا کدرهگیری و کدملی پس از تائید نهادهای رسمی در سایت سایپا منتشر می شود و شما متقاضیان قرعه کشی سایپا می توانید در همین خبر لیست اسامی برندگان سایپا را بخوانید. سایپا در جدیدترین برنامه فروش خود دو طرح پیش فروش و مشارکت در تولید را به مرحله اجرا گذاشت و اسامی برندگان سایپا در هر دو طرح مذکور با کدرهگیری منتشر می شود که در ادامه نحوه استعلام نتایج قرعه کشی سایپا را می خوانید. قرعه کشی سایپا ساعت ۱۰ صبح امروز در محل همیشگی برگزاری های قرعه کشی های این شرکت با حضور نهادهای ناظر و نمایندگان رسانه ها انجام می شود. لیست اسامی برندگان قرعه کشی سایپا به تفکیک با عناوین لیست اسامی برندگان شاهین G، لیست اسامی برندگان کوییک S، لیست اسامی برندگان کوییک R با گیربکس معمولی، لیست اسامی برندگان کوییک با گیربکس معمولی، لیست اسامی برندگان ثبت نام ساینا S و لیست اسامی برندگان ثبت نام سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ اطلاع رسانی می شود . برندگان قرعه کشی سایپا باید ظرف مدت ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه خودروی خود اقدام نمایند که در غیراینصورت از لیست جایگزین برندگان سایپا نفر جدید انتخاب می شود. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از نتایج قرعه کشی سایپا؛ زمان اعلام اسامی برندگان سایپا بهمن ۱۴۰۰، نحوه استعلام نتایج قرعه کشی سایپا بهمن ۱۴۰۰،اسامی برندگان قرعه کشی خودرو با کد رهگیری و کدملی امروز شنبه ۲ بهمن، مهلت واریز وجه سایپا، زمان تحویل خودروهای  ثبت نامی و آخرین تغییرات قیمتی خودروهای سایپا در بازار امروز.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن پس از تائید نهادهای رسمی و انتشار بر روی سایت سایپا در خبر زیر اعلام می شود.


اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد ملی

اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد ملی منتشر می شود و شما می توانید در ادامه با نحوه استعلام اسامی برندگان سایپا آشنا شوید.


لینک اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش و مشارکت در تولید سایپا ۲ بهمن ۱۴۰۰

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.


نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز ۲ بهمن ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 2 بهمن

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.


نتایج قرعه کشی سایپا امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰

قرعه کشی پیش فروش شش محصول شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R دنده ای، کوییک دنده‌ای، ساینا S و سایپا SE151 امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ برگزار می شود و نتایج قرعه کشی سایپا و لینک اسامی برندگان سایپا با کدپیگیری و کد ملی را در ادامه این خبر خواهیم آورد.


مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه دی و بهمن ۱۴۰۰

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

اسامی برندگان سایپا 2 بهمن


برندگان قرعه کشی سایپا بخوانند

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.
درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.
محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود.
در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد.

اسامی برندگان سایپا 2 بهمن 1400


اطلاعیه جدید سایپا/ورود به سایت سایپا


جزئیات پیش فروش و مشارکت در تولید سایپا ویژه دی ماه و بهمن ماه ۱۴۰۰/ اطلاعات کامل درباره بخشنامه جدید سایپا

 

متقاضیان محترم از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ (به مدت ۲ روز) به صورت ۲۴ ساعته میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

توضیحات: متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

کلیه شرایط و ضوابط “قرعه کشی” در این بخشنامه اجرا خواهد شد.


جدول مبالغ علی الحساب پیش پرداخت و جزئیات این دو فروش فوری به شرح زیر است.

پیش فروش یکساله ۶ محصول سایپا (تحویل بهار و تابستان ۱۴۰۱)/ نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن

  •  گروه خودروسازی سایپا پیش فروش ۶ محصول خود را با تحویل خرداد، تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.
  • این پیش فروش به صورت مشارکتی از ۸ صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه تا جمعه شب یکم بهمن ماه ادامه دارد.
  • طبق اعلام سایپاُ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد به مشتریان اعلام می‌شود.
نام خودروموعد تحویلپیش پرداخت اول (تومان)
شاهین Gخرداد الی مرداد ۱۴۰۱۱۷۱.۸۹۶.۵۰۰
کوییک Sخرداد الی مرداد ۱۴۰۱۹۱.۱۳۹.۵۰۰
کوییک R با گیربکس معمولیخرداد الی مرداد ۱۴۰۱۸۷.۸۴۷.۵۰۰
کوییک با گیربکس معمولیتیر الی شهریور ۱۴۰۱۸۲.۹۱۹.۰۰۰
ساینا Sتیر الی مهر ۱۴۰۱۸۳.۷۸۹.۰۰۰
سایپا ۱۵۱ SE موتور M13تیر الی شهریور ۱۴۰۱۷۳.۴۵۰.۵۰۰

جهت ثبت نام سایپا به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه نمایید.

اعلام قیمت های جدید سایپا (دی)

گروه خودروسازی سایپا همزمان با اعلام مالیات نقل و انتقال خودرو، لیست جدید قیمت محصولات خودرو را درتاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

نام خودرو قیمت بدون مالیات (تومان)قیمت با مالیات (تومان) 
تیبا صندوقدار۱۱۷.۰۰۰.۰۰۰۱۱۸.۳۰۰.۰۰۰
تیبا ۲۱۲۴.۲۰۰.۰۰۰۱۲۵.۳۰۰.۰۰۰
ساینا۱۲۲.۸۰۰.۰۰۰۱۲۳.۹۰۰.۰۰۰
ساینا اس۱۶۷.۵۰۰.۰۰۰۱۶۹.۰۰۰.۰۰۰
کوییک۱۶۵.۸۰۰.۰۰۰۱۶۷.۲۰۰.۰۰۰
کوییک آر۱۷۵.۶۰۰.۰۰۰۱۷۷.۲۰۰.۰۰۰
کوییک اس۱۸۲.۲۰۰.۰۰۰۱۸۳.۸۰۰.۰۰۰
کوییک اتوماتیک۲۴۶.۶۰۰.۰۰۰۲۷۷.۰۰۰.۰۰۰

جهت ثبت نام سایپا به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه نمایید.

نتایج قرعه کشی سایپا 2 بهمن


لینک سایت ثبت نام سایپا/ ورود به سایت سایپا/ نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن

طرح فروش فوق العاده دی ماه محصولات گروه خودرو سازی سایپا از روز پنج شنبه تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۸ صبح شروع می شود. (به مدت دو روز)

لیست منتخبین اصلی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شده است ، منتخبین محترم در اسرع وقت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
امکان ثبت درخواست تحویل حضوری خودرو در سایت فروش اینترنتی ایجاد شده است (راهنمای درخواست تحویل حضوری)
از طریق انتخاب گزینه ” سوابق خرید” و همچنین ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده نمایید.


خودروهای عرضه شده سایپا درفروش فوری سایپا  دی ۱۴۰۰

در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی عرضه می‌شود.


نحوه ثبت نام  فروش فوری سایپا ۳۰ دی ۱۴۰۰/ نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲ بهمن

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 2 بهمن


شرایط ثبت نام سایپا دی ۱۴۰۰

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه  ثبت نام سایپا امروز ۳۰ دی

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.
ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.
فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.
امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.
امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ در روش فروش فوق‌العاده در زمان واریز وجه و در روش پیش فروش در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان دریافت می‌شود.


زمان قرعه کشی سایپا پیش فروش دی و بهمن ۱۴۰۰

پس از پایان مهلت فروش فوری سایپا قرعه کشی سایپا جهت مشخص شدن برندگان قرعه کشی سایپا برگزار می شود و احتمالا در روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ قرعه کشی سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

نحوه استعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 2 بهمن

قابل توجه برندگان قرعه کشی خودروهای سایپادر دی و بهمن ۱۴۰۰

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۱۲۰ ساعت و منتخبان پیش فروش یک ساله تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.
نکته مهم برندگان سایپا: توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. “نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا”

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

قیمت خودرو های سایپا در ثبت نام سایپا امروز ۳۰ دی

کوئیک با گیربکس معمولی

متقاضیان در هنگام ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا از امکان خرید کوئیک با گیربکس معمولی برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۶۵ میلیون و ۸۳۸ هزار و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۹۵ میلیون تومان است.

 

کوئیک R با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا، از امکان خرید کوئیک R با گیربکس معمولی نیز برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۷۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۹ میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا EX2 رینگ فولادی

یکی دیگر از خودروهای موجود در در این دور از ثبت نام ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا، تیبا EX2 رینگ فولادی است.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۲۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۸۴ میلیون تومان قیمت دارد.

سایپا SE 151

سایپا SE 151 نیز یکی از گزینه‌هایی است که در این دور از ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا، عرضه می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۶۸ میلیون تومان است.

کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک

متقاضیان در هنگام ثبت‌نام در این دور از ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا، از امکان خرید کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک نیز برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۲۷۴ میلیون و ۶۶۴ هزار و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۲۸۷ میلیون تومان است.

 ساینا با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام برای توزیع یارانه سایپا از امکان خرید ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۲۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۹۱ میلیون تومان است.


نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی ثبت نام سایپا امروز ۳۰ دی

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط